Po podatkih združenja VDA je bilo v prvem četrtletju leta v Nemčiji prodanih 701.300 novih avtomobilov, kar je 20 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Foto: Volkswagen
Po podatkih združenja VDA je bilo v prvem četrtletju leta v Nemčiji prodanih 701.300 novih avtomobilov, kar je 20 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Foto: Volkswagen

Nemška avtomobilistična lobistična skupina in največji državni sindikat sta pozvala kanclerko Angelo Merkel, naj čim prej omogoči prodajo avtomobilov v državi.

Avtomobili čakajo na kupce
Avtomobilskim proizvajalcem se kopičijo zaloge avtomobilov, ki jih trenutno ne morejo prodajati. Z vsakim dnem zastoja v prodaji je tveganje za stečaj podjetij v avtomobilski panogi večje, so v pismu kanclerki zapisali pri združenju VDA in IG Metall. Pismo sta podpisala tudi skupina uvoznikov VDIK in združenje trgovcev ZDK.

"Podjetja ne morejo več skladiščiti vozil," je skupno mnenje vseh skupin. Prepričani so, da lahko ob vnovični sprostitvi prodaje avtomobilov lažje zaščitijo kupce in zaposlene pred okužbo kot v trgovinah z živili, ki ostajajo odprte, saj imajo prodajni prostori sorazmerno velike površine in majhno število kupcev hkrati, so navedli v izjavi, ki jo povzema Automotive News Europe.

Nemški avtomobilski proizvajalci so marca proizvedli 287.900 avtomobilov, kar je 38 odstotkov manj kot marca 2019, enako kot prodaja pa je v celotnem prvem četrtletju za 20 odstotkov padla tudi proizvodnja. Foto: Opel
Nemški avtomobilski proizvajalci so marca proizvedli 287.900 avtomobilov, kar je 38 odstotkov manj kot marca 2019, enako kot prodaja pa je v celotnem prvem četrtletju za 20 odstotkov padla tudi proizvodnja. Foto: Opel

Najmanj registracij v zadnjih 30 letih
Po podatkih VDA je bilo zaradi vpliva pandemije koronavirusa v Nemčiji v marcu registriranih le 215.119 vozil, kar pomeni 38-odstotni padec v primerjavi z marcem lani in najmanj v zadnjih 30 letih.

Angela Merkel je vseskozi v stiku z avtomobilsko industrijo, ki je hrbtenica nemškega gospodarstva. Skupaj želijo najti način za ponovni zagon proizvodnje. Pogovori so osredotočeni tudi na avtomobilske dobavitelje, ki morda ne bodo mogli preživeti daljše ustavitve proizvodnje.

Ustavitve tovarn po vsej Evropi, ki jih je sprožila koronavirusna kriza, pomenijo, da so do zdaj proizvedli za 1,47 milijona vozil manj, so v ločeni izjavi zapisali pri evropski lobistični skupini avtomobilske industrije ACEA.

Ste zamudili zadnjo oddajo Avtomobilnost? Ogledate si jo lahko tukaj.