Svoje varnostne vrline so ponovno pokazali športni terenci, slabše se je odrezal le citroën E-mehari. Foto: Euro NCAP
Svoje varnostne vrline so ponovno pokazali športni terenci, slabše se je odrezal le citroën E-mehari. Foto: Euro NCAP

Vseh pet zvezdic so dosegli vsa tokrat preizkušena športna terenska vozila BMW X3, DS7 crossback, jaguar E-pace in porsche cayenne, odlično oceno so dobili tudi subaru XV, honda civic, ki so ju ponovno preizkusili po dodatkov novih varnostnih pripomočkov, ter Mercedesov poltovornjak razreda X. Edini model, ki se je moral tokrat zadovoljiti s tremi zvezdicami, pa je električni citroën mehari.

Pri pasivni varnosti velja omeniti BMW X3, ki se je dobro odrezal pri varovanju ob udarcu od zadaj, ob bočnem trku in z delovanjem samodejnega zaviranja v sili pri majhnih hitrostih. Podobne rezultate je dosegel DS7 crossback, ki dobro varuje potnike ob bočnem trku, ter ponuja dobro zaščito za otroke in pešce. Še boljši rezultat sta v seštevku dosegla subaruja XV in impreza, ki si delita enako osnovo. Dosegla sta namreč največ točk za zaščito odraslih potnikov ob bočnem trku ter dokazala zelo dobro zaščito za varnost otrok in le malce slabšo za potnike v drugi vrsti. Dobre rezultate športnih terencev na zadnjih preizkusih sta potrdila tudi porsche cayenne in jaguar E-pace.

S petimi zvezdicami se lahko pohvali tudi mercedes razreda X, ki je pokazal dobro splošno zaščito, poleg tega pa ima tudi vse potrebne asistenčne sisteme. Hondo civic so ponovno preizkusili po predelavi zračnih zaves. Ta si je z boljšo oceno za asistenčne sisteme in dobro za zaščito pešcev prav tako prislužila pet zvezdic.

Le tri za e-mehari
Le s tremi zvezdicami so se morali tokrat zadovoljiti pri Citroënu. Zabavni električni e-mehari je namreč pokazal slabo zaščito za potnike v drugi vrsti ob trku od zadaj, za noge potnikov ob čelnem trku in za pešce, poleg tega pa nima asistenčnih sistemov.