Tudi novi CLS uspešno skriva klasično triprostorsko zasnovo limuzine. Foto: M. Kr.
Tudi novi CLS uspešno skriva klasično triprostorsko zasnovo limuzine. Foto: M. Kr.

Novinec na slovenskih cestah ohranja tradicijo, ki jo je začrtal njegov predhodnik, in uspešno skriva svoje limuzinsko bistvo. Daleč nad zadnji del podaljšan strešni lok triprostorski limuzini z udobno potniško kabino, v kateri ne zmanjka potovalnega udobja tudi za štiri potnike, zagotavlja obris dinamičnega kupeja. Za dejansko dinamiko pa bodo seveda skrbeli tudi zmogljivi pogonski agregati. Ob prihodu na trg sta na voljo dva, en bencinski in en dizelski. CLS 350 blueefficiency poganja 3,5-litrski bencinski šestvaljnik z največjo močjo 225 (306 KM) kilovatov, CLS 350 CDI blueefficiency pa 3,0-litrski dizelski šestvaljnik z največjo močjo 195 (265 KM) kilovatov. Pri obeh motorjih je del serijske opreme tudi sistem samodejnega zaustavljanja motorja med mirovanjem vozila start/stop.

Za različico z bencinskim motorjem je treba na slovenskem trgu odšteti 66.000 evrov, za dizelsko pa 64.800 evrov. In če bodo napovedi držale, naj bi po slovenskih cestah letos zapeljalo 30 in prihodnje leto še 25 novih CLS-ov.

Med njimi bodo seveda tudi takšni s tistimi pogonskimi agregati, ki bodo ponudbo dopolnili do meseca aprila letos. Prihajata namreč še CLS 250 CDI blueefficiency z največjo močjo 150 kilovatov (204 KM), ki naj bi za sto kilometrov porabil le 5,1 litra goriva in bencinski V8 v CLS 500 blueefficiency z največjo močjo 300 kilovatov (408 KM). Častilcem presežkov pa bo seveda na voljo tudi različica AMG s 386 kilovati.