Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen

Po aktivaciji prek aplikacije ali komunikacije z vozilom V2V se bo robot sam odpeljal do avtomobila, ki bo potreboval polnjenje baterij, odprl pokrov polnilnega priključka in se priključil nanj. Ko je polnjenje končano, se tudi samodejno odklopi in odpelje na polnilno postajo.

V robotu je vgrajena krmilna enota naprave, same baterije pa so v prikolici, ki jo vleče za seboj in jo s posebno roko tudi priključi na avtomobil. Prikolica ostane pri avtomobilu ves čas polnjenja, sam robot pa v tem času skrbi tudi za druge avtomobile.

Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen

Pri Volkswagnu so že izdelali prototip, ki ga sestavljajo kompaktni avtonomni robot in okretne mobilne naprave, ki jih imenujejo tudi baterijski vagoni. V baterijah prikolic je spravljene za 25 kilovatnih ur elektrike, polnjenje avtomobila pa poteka z enosmernim tokom z močjo do 50 kilovatov.

Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen

Robot svoje delo opravlja s pomočjo videokamer, laserskih optičnih čitalnikov in ultrazvočnih tipal, ki mu ne omogočijo le, da popolnoma samodejno izvede polnilni postopek, ampak tudi, da se varno premika po parkirišču. Na parkirišču lahko hkrati deluje tudi več robotov, zaradi majhnih mer pa se lahko zrinejo tudi v tesne vrzeli med parkiranimi avtomobili.