Novi rooadster poganjajo trije elektromotorji in ga izstrelijo do 96 km/h v 1,9 sekunde. Foto: Tesla Motors
Novi rooadster poganjajo trije elektromotorji in ga izstrelijo do 96 km/h v 1,9 sekunde. Foto: Tesla Motors

Pri Tesli so zelo domiselno izkoristili predstavitev svojega električnega tovornjaka za razkritje druge generacije roadsterja, ki bo najbolj športen model te znamke do zdaj.

Musk je novo generacijo roadsterja napovedoval že nekaj let, zdaj pa je kar naenkrat tu. Tako kot pri predhodniku ima tudi novi model dvoje vrat, pri čemer ne gre več za predelavo že znanega modela (lotus elise), temveč za popolnoma samosvoj, zelo privlačno oblikovan avtomobil.

Bolj kot oblika pa osupnejo njegove zmogljivosti. Poganjajo ga trije elektromotorji, ki skupaj na vsa štiri kolesa pošiljajo 10 tisoč Nm navora. Da, prav ste prebrali. Deset tisoč! Od 0 do 96 kilometrov na uro tako potrebuje le 1,9 sekunde, do 100 milj na uro oziroma 160 kilometrov na uro pa le 4,2 sekunde. Za četrt milje potrebuje 8,9 sekunde, končna hitrost pa s pomočjo baterijskega sklopa z zmogljivostjo 200 kWh znaša več kot 400 kilometrov na uro.

Več kot zgovoren je tudi podatek o dosegu, ki pravi, da lahko avtomobil z enim polnjenjem prevozi 620 milj oziroma le nekaj manj kot tisoč kilometrov.

Novi roadster kaže tudi popolnoma nove oblikovne lastnosti. Sprednji del krasita zašiljena žarometa s tehniko LED, zadek, za katerega se zdi, kot bi pripadal študiji, ki ne bo še tako kmalu videla serijske proizvodnje, pa označujejo agresiven usmerjevalnik zraka in izjemno tanka žarometa.

Po fotografijah sodeč kabina premore štiri sedeže, pri čemer sta zadnja zelo majhna in zato bolj zasilne narave.

Med predstavitvijo je Musk med drugim povedal, da želi, da bi bil novi roadster bil zadnji žebelj v krsti vozil z motorji na notranje izgorevanje.

Za najmanj 200 tisočakov
Novi roadster pa ne bo le zmogljivejši od svojega predhodnika, temveč bo tudi precej dražji. Osnovna cena bo znašala 200 tisoč dolarjev (169 tisoč evrov), pri čemer je treba ob rezervaciji primakniti 50 dolarskih tisočakov. Za največje navdušence bo na voljo posebna različica founder’s edition, za katero bo treba odšteti najmanj 250 tisoč dolarjev (211 tisoč evrov). Proizvodnjo bodo zagnali leta 2020.