Avtomobilski proizvajalci zatrjujejo, da o vsem s prizadetimi strankami stopijo v stik tudi individualno po elektronski pošti in jim predstavljajo informacije o svojih programih. Foto: Pixabay
Avtomobilski proizvajalci zatrjujejo, da o vsem s prizadetimi strankami stopijo v stik tudi individualno po elektronski pošti in jim predstavljajo informacije o svojih programih. Foto: Pixabay

Porsche je pri vseh vozilih, pri katerih bi garancija za novo vozilo prenehala veljati med 1. marcem 2020 in 31. majem 2020, to podaljšal za tri mesece.

Ta ukrep je za stranke brezplačen in velja po vsem svetu. Pri proizvajalcu športnih avtomobilov pravijo, da so se tako odzvali na koronakrizo, zaradi katere je poslovanje številnih Porschejevih centrov od marca močno omejeno. Rešitev velja tudi za stranke, ki so svojo garancijo za novo vozilo že podaljšale z garancijo Porsche Approved. Če je tudi ta začela veljati v omenjenem časovnem obdobju, se prav tako podaljša za tri mesece.

Podaljšanje samodejno

"Naša glavna naloga je, da zadovoljimo naše stranke – in sem spada tudi to, da jim v teh težkih časih ponudimo čim boljše servisne storitve," je dejal Daniel Schukraft, vodja poprodaje pri Porsche AG. "Zato smo se odločili za nebirokratsko in po vsem svetu enotno rešitev. Strankam ni treba storiti ničesar, v Porschejevih centrih bodo podaljšanje upoštevali samodejno."

Za novi datum veljavnosti garancije je pomemben presečni dan. Če je na primer garancija za novo vozilo pretekla 20. marca 2020, se podaljša za tri mesece in velja do 20. junija 2020. Garancija, ki bo prenehala veljati 15. maja 2020, se podaljša do 15. avgusta 2020.

Pri Porscheju so se odločili za nebirokratsko in po vsem svetu enotno rešitev. Foto: Porsche
Pri Porscheju so se odločili za nebirokratsko in po vsem svetu enotno rešitev. Foto: Porsche

Za podoben korak so se odločili tudi pri Kii. Za vsa vozila, ki imajo veljavno tovarniško garancijo in jim ta poteče med 16. marcem in 30. aprilom 2020, so podaljšali njeno veljavnost do 30. junija 2020. Gre za program ‘Kia Promise’, ki je usklajen globalno in je namenjen strankam, ki so prizadete zaradi pandemije covid-19. Pri korejskem proizvajalcu vozil ocenjujejo, da bo od tega podaljšanja imelo korist več kot 500.000 kupcev.

Sangdae Kim, višji podpredsednik in vodja oddelka za pomoč strankam pri Kia Motors Corporation, je ob tem povedal: "S podaljšanjem garancije imajo naše stranke, ki jih je prizadela pandemija, zdaj eno skrb manj. Naš cilj je strankam zagotoviti brezskrbnost glede garancije vozila v času socialne distance."

Ste zamudili zadnjo oddajo Avtomobilnost? Ogledate si jo lahko tukaj.

Avtomobilnost, izbor