Napovedi Čokolinde se hrvaška javnost po večini posmehuje. Foto: Reuters

Hrvaška predsednica Kolinda Grabar-Kitarović je v okviru kampanje pred predsedniškimi volitvami sporočila, da je Podravki dala soglasje za uporabo imena Čokolinda za enega od novih izdelkov, poročajo hrvaški mediji.

"Lahko se mi smejijo, kolikor se hočejo, pomembno je le, da naša država in gospodarstvo rasteta," je dejala Grabar-Kitarovićeva. Prepričana je, da se bo Čokolinda dobro prodajala, ne le v Jugovzhodni Evropi, temveč tudi na Bližnjem vzhodu in drugod po svetu. Predsednica se bo vsem nadomestilom za nov izdelek odpovedala.

Beseda Čokolinda se je pojavila decembra 2016, ko je Grabar-Kitarovićeva razburila javnost, ker je otrokom v tamkajšnjem vrtcu podarila svoje fotografije in čokolade srbskega proizvajalca. Dogodka, ki je sprožil ogorčenje na Hrvaškem in drugod, se je v medijih prijelo ime afera Čokolinda.

Bodo svoje izdelke dobili tudi drugi predsedniški kandidati?

Napoved Grabar-Kitarovićeve, da bo na trg prišla Čokolinda, je sprožila številne odzive na družbenih omrežjih, kjer se večinoma posmehujejo hrvaški predsednici. Med drugim so se pojavili predlogi, da bi svoje izdelke dobili tudi drugi kandidati na hrvaških predsedniških volitvah, kot sta Miroslav Škoro in Mislav Kolakušić, poimenovali pa bi jih ČokoŠkoro in Čokolakušić.