Majhna masa in več kot tisoč
Majhna masa in več kot tisoč "konjev" naj bi Aston Martinovemu hiperšportniku zagotavljali zmogljivosti na ravni formule 1. Foto: Aston Martin

Fotografije razkrivajo avtomobil, ki je nastal v sodelovanju med Aston Martinom in oddelkom Red Bull Advanced Technologies pod vodstvom Adriana Neweyja. Prvič sta vidna karoserija, povezana z okvirjem, in poseben spodnji del, ki zagotavlja odličen oprijem brez aerodinamičnih dodatkov na karoseriji.
Kameri namesto ogledal
Druga posebnost sta sedeža, pritrjena neposredno na okvir iz ogljikovih vlaken, ki z naklonom ustvarjata položaj sedenja kot v dirkalnikih formule 1. Serijsko bodo vgrajeni štiritočkovni varnostni pasovi, a za tiste, ki bodo želeli avtomobil uporabljati predvsem na stezi, bodo na voljo tudi šesttočkovni. Odstranljiv volanski obroč vključuje zaslon, ki nadomešča instrumentno ploščo, gumb za zagon motorja in prestavni ročici. Ob robu armaturne plošče sta nameščena zaslona, na katerih se prikazuje slika, ki jo zajemata kameri namesto zunanjih ogledal. Kameri naj bi zagotavljali boljšo preglednost ob odsotnosti zadnjega stekla, namesto katerega so namestili vstopnik za zrak za hlajenje motorja.

Da bi dosegel čim večji navpični potisk in največjo aerodinamično učinkovitost, je Adrian Newey z možmi iz oddelka Aston Martin Design ustvaril ogromni odprtini med kabino in sprednjimi blatniki. Eno glavnih vodil je bilo doseganje čim manjše manjše mase, kar se med drugim kaže z aluminijastim okvirjem sprednjih luči, zaradi katerega te tehtajo od 30 do 40 odstotkov manj kot običajno, in z logotipom znamke, pri katerem gre tako rekoč za list iz aluminija debeline 70 mikronov. Dokaz izjemnega klestenja mase je tudi najmanjša zavorna luč na svetu, ki jo predstavlja rdeča LED-dioda z merami 5,5 x 9,5 milimetra.

Avtomobil naj bil poganjal 6,5-litrski atmosferski dvanajstvaljnik v kombinaciji z elektromotorji hrvaškega proizvajalca Rimac s skupno močjo okoli 842 kilovatov (1.145 KM), kar naj bi mu ob masi okoli 1.030 kilogramov omogočalo zmogljivosti na ravni dirkalnikov formule 1.