Brabhamov
Brabhamov "cestni dirkalnik" se ponaša z osupljivim razmerjem med močjo in maso. Foto: Brabham

Morda se 710 "konjev" ob avtomobilih, ki jih premorejo več kot tisoč, ne sliši veliko. A tu je izjemno pomembna še ena številka. V mislih imamo, seveda, številko, ki označuje maso avtomobila. Le-ta pri Brabhamovi zverini znaša le 972 kilogramov.

To pomeni, da avtomobil na tisoč kilogramov ponuja kar 537 kilovatov oziroma 730 "konjev". Pri tem zaostaja celo mclaren senna, ki sicer zmore 588 kilovatov (800 KM), a jih ob masi 1.200 kilogramov na tono ponuja "le" 491 (668 KM).

Izjemno majhno maso so Brabhamovi inženirji dosegli z uporabo kevlarja in ogljikovih vlaken, tako za okvir in karoserijo kot za notranjost avtomobila. Zelo veliko pozornosti so posvetili tudi aerodinamiki. Z usmerjevalniki zraka in ogromnim zadnjim spojlerjem so dosegli, da med vožnjo avtomobil k tlom potiska kar 1.200 kilogramov zraka.

Zverino poganja sredinsko nameščeni 5,4-litrski atmosferski motor V8, ki razvije 522 kilovatov (710 KM) ter 667 Nm navora in je povezan z dirkaškim sekvenčnim šeststopenjskim menjalnikom.

Kot v dirkalniku
Tudi kabina jasno kaže, da gre za avtomobil, ki je rojen za stezo, a ponuja tudi nekaj sladkorčkov, kot je denimo oblazinjenje iz alkantare. Sedeža iz ogljikovih vlaken sta izdelana po standardih mednarodne avtomobilske zveze FIA, najbolj pa izstopa odstranljiv volanski obroč s številnimi gumbi in stikali. Namesto klasičnih merilnikov je za prikaz podatkov na voljo 30,5-centimetrski (12-palčni) barvni zaslon.

Pri Brabhamu niso razkrili podatkov o zmogljivostih, a razmerje med močjo in maso zgovorno priča o tem, da gre za zelo hiter avtomobil. Izdelali jih bodo le 70, cena pa znaša "pičlih" 1,14 milijona evrov.