Škoda je osvežila obe različici največjega hišnega modela, ki v Evropo prihaja konec junija. Foto: Škoda
Škoda je osvežila obe različici največjega hišnega modela, ki v Evropo prihaja konec junija. Foto: Škoda

Predsednik uprave družbe Škoda Winfried Vahland je objavo prvih uradnih fotografij pospremil z izjavo, da superb kot vrhunec modelske palete dokazuje, česa vsega je zmožna znamka. Superb pa je že tudi v preteklih dvanajstih letih uspešno dokazal značaj, tehnološko naprednost in kakovost pospremljeno s precej razumnejšo ceno kot pri nekaterih tekmecih bolj prestižno zvenečih znamk.

Osvežitve sta bili deležni obe različici, limuzina in karavan, pri obeh je najopaznejša kozmetika na prednjem delu, vključno s ponudbo modnih svetilnih teles s tehnologijo LED. Od neposrednih predhodnikov se bodo mlajši superbi razlikovali še po spremembah na zadku in popestritvi materialov opreme v potniški kabini. Ena izmed pomembnih prednosti ostaja prostornost prtljažnikov, v karavanu 633 litrov in limuzini 595 litrov. Sicer pa tudi pri osveženi limuzini ostaja v ponudbi možnost ločenega odpiranja pokrova prtljažnika ali celotnih prtljažnih vrat, ki limuzini zagotavljajo dodatni status kombilimuzine.

Med pomembnejše tehnološke izboljšave pa sodijo posodobitve pogonskih agregatov, ki so tudi do 19 odstotkov zmernejši pri porabi goriva. V državah EU-ja bodo vse superbove dizelske motorje kombinirali s sistemoma start/stop in regeneracijo zavorne energije. Najvarčnejši pa bo superb greenline, ki naj bi porabil le 4,2 litra goriva na 100 kilometrov in v zrak izpuhal 109 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.