Na zadku prevladujeta širši, variabilno pomični zadnji usmernik zraka in brezšivno integrirani svetlobni pas. Razen sprednjega dela in zadka je celotna zunanja lupina vozila izdelana iz aluminija. Foto: Porsche
Na zadku prevladujeta širši, variabilno pomični zadnji usmernik zraka in brezšivno integrirani svetlobni pas. Razen sprednjega dela in zadka je celotna zunanja lupina vozila izdelana iz aluminija. Foto: Porsche

Tako kot legendarna prvotna targa iz leta 1965 ima novinec značilno širok lok, pomičen strešni segment nad sprednjima sedežema in neprekinjeno zadnje steklo. Odprete ali zaprete ga lahko v 19 sekundah.

Več moči

Srce športnega avtomobila je 3-litrski 6-valjni bokser motor z biturbinskim polnjenjem in močjo 283 kW (385 KM). Z opcijskim paketom sport chrono iz mirovanja do 100 km/h pospeši v 4,2 sekunde – desetinko hitreje kot doslej. Stopnica višje je model 911 targa 4S, ki razvije nazivno moč 331 kW (450 KM) in v enakih razmerah doseže hitrost 100 km/h v 3,6 sekunde – štiri desetinke hitreje kot predhodnik. Najvišja hitrost 911 targa 4 je 289 km/h (plus dva km/h), modela 911 targa 4S pa 304 km/h (plus tri km/h).

Tako kot modelom 911 carrera je tudi izvedbama 911 targa v korist večja moč 3-litrskih 6-valjnih bokser motorjev s turbinskim polnjenjem. Foto: Porsche
Tako kot modelom 911 carrera je tudi izvedbama 911 targa v korist večja moč 3-litrskih 6-valjnih bokser motorjev s turbinskim polnjenjem. Foto: Porsche

Nov 7-stopenjski ročni menjalnik

Pri obeh modelih se moč na kolesa prenaša s pomočjo 8-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko (PDK), dodan je inteligentni štirikolesni pogon Porsche Traction Management (PTM). Na voljo je tudi na novo razviti 7-stopenjski ročni menjalnik, ki vključuje paket sport chrono.

Izboljšana zmogljivost novih modelov s štirikolesnim pogonom je povezana z izpopolnjenimi lastnostmi gonila sprednje preme. Tekočinsko hlajeno enoto, sestavljeno iz sklopke in diferenciala, odlikujejo ojačane lamele sklopke, ki poskrbijo za večjo obremenljivost in robustnost. Foto: Porsche
Izboljšana zmogljivost novih modelov s štirikolesnim pogonom je povezana z izpopolnjenimi lastnostmi gonila sprednje preme. Tekočinsko hlajeno enoto, sestavljeno iz sklopke in diferenciala, odlikujejo ojačane lamele sklopke, ki poskrbijo za večjo obremenljivost in robustnost. Foto: Porsche

S tehnološkega vidika je prvič na voljo sistem Porsche InnoDrive s tempomatom za uravnavanje razdalje. Funkcijo smartlift omogoča povečan odmik od tal. Elektronsko uravnavanje sistema blaženja (PAMS) je del serijske opreme. PASM glede na vozno udobje in vodljivost samodejno prilagaja lastnosti blažilnikov trenutnim voznim razmeram in ima dve ročno nastavljivi krmilni polji – normal in sport. Sistem PTV Plus pa z elektronsko uravnavano prečno zaporo na zadnji premi s popolnoma prilagodljivo porazdelitvijo navora.

Na zunaj 911 targo zaznamujejo oblikovni elementi modelske generacije 992. V primerjavi s predhodnikom ima novi model spredaj bistveno bolj izrazita kolesna ohišja. Oblika sprednjega pokrova z vtisnjeno poglobitvijo med LED-žarometoma spominja na dizajn prvih generacij modela 911. Foto: Porsche
Na zunaj 911 targo zaznamujejo oblikovni elementi modelske generacije 992. V primerjavi s predhodnikom ima novi model spredaj bistveno bolj izrazita kolesna ohišja. Oblika sprednjega pokrova z vtisnjeno poglobitvijo med LED-žarometoma spominja na dizajn prvih generacij modela 911. Foto: Porsche

Stabilnejši na mokri podlagi

Tako kot drugi Porschejevi modeli 911 osme generacije so tudi modeli targa serijsko opremljeni s funkcijo porsche wet mode. Senzorji v sprednjih kolesnih ohišjih zaznavajo zelo mokro cestišče. V tem primeru sistem vozniku s sporočilom na armaturni plošči priporoči, da naj ročno preklopi v način wet. S tem se odzivnost pogona prilagodi tako, da je zagotovljena največja mogoča vozna stabilnost.

Ste zamudili zadnjo oddajo Avtomobilnost? Ogledate si jo lahko tukaj.

Avtomobilnost, izbor