Novinec je dobil večje zračne reže spredaj in na boku, LED-žarometi so še ožji, zadnji žarometi so oblikovani tako, da je vozilo videti širše. Foto: Porsche
Novinec je dobil večje zračne reže spredaj in na boku, LED-žarometi so še ožji, zadnji žarometi so oblikovani tako, da je vozilo videti širše. Foto: Porsche

Porsche je predstavil športni kupe 718 cayman – brata dvojčka pred kratkim predstavljenega modela porsche 718 boxsterja, ki ima vgrajen 2,0-litrski turbo bencinski štirivaljni motor z 220 kilovati moči (cayman) oziroma 2,5-litrski turbo bencinski motor z 257 kilovati moči v različici cayman S.
Prvič se bo zgodilo, da bo cena zaprtega dvosedežnika pod ceno roadsterja. Leta 2005 je želel Porsche s caymanom zapolniti cenovno vrzel med boxterjem in modelom 911.
Novi dvosedežni cayman zdaj v osnovni različici s sredinsko nameščenim motorjem zagotavlja 220 kilovatov moči in 380 Nm navora, kar je 18 kilovatov moči več in 90 Nm navora več od predhodnika, znanega kot tip 981.
Na avtocesti v povprečju porabi 5,7 litra bencina
718 cayman S ima vgrajen turbopolnilnik z variabilno turbinsko geometrijo (VTG), tehnologijo, ki se je doslej uporabljala izključno pri modelu 911 Turbo. VTG-polnilnik ima prvič vgrajeno tudi loputo obvodnega kanala. Ta motor doseže do 420 Nm navora v območju od 1.900 do 4.500 vrt./min. Za voznika to pomeni še več elastičnosti v vseh območjih vrtljajev. Osnovni model, ki je opremljen z menjalnikom PDK in z opcijskim paketom sport chrono, lahko od 0 do 100 km/h pospeši v času 4,7 sekunde (najvišja hitrost je 275 km/h), 718 cayman S pa v 4,2 sekunde (najvišja hitrost je 285 km/h).

Po zaslugi novega 2,0-litrskega turbo motorja je manjša tudi poraba goriva. Pri Porscheju navajajo, da na avtocesti v povprečju porabi 5,7-litra bencina na 100 kilometrov, kar je 0,6 litra manj od predhodnika.

Vozila v Slovenijo pridejo konec septembra 2016. Porsche 718 cayman stane 58.917 evrov, 718 cayman S pa 74.128 evrov.