Apek v decembra objavljenem poročilu opozarja, da je v fazi preverjanje točnosti posredovanih podatkov o številu priključkov IPTV in kabelske televizije, zaradi česar je mogoče, da bodo navedeni podatki v prihodnosti popravljeni. Foto: EPA
Apek v decembra objavljenem poročilu opozarja, da je v fazi preverjanje točnosti posredovanih podatkov o številu priključkov IPTV in kabelske televizije, zaradi česar je mogoče, da bodo navedeni podatki v prihodnosti popravljeni. Foto: EPA

Skupno je bilo v tretjem četrtletju letos v Sloveniji 133.476 priključkov IPTV, kar je za 32,8 odstotka več kot v drugem četrtletju letos.

Priljubljenost kabelske televizije pada
Ob tem agencija za pošto in elektronske komunikacije opozarja, da so pri vodilnem ponudniku, družbi Telekom Slovenije, vključeni tudi podatki preprodaje storitev Telekoma njegovi hčerinski družbi Mobitel.

Razmerje števila priključkov kabelske televizije in IPTV je še vedno v korist kabelske televizije, vendar tej število priključkov hitro upada. V drugem četrtletju je kabelska televizija namreč imela še 308.064, v četrtletju pozneje pa le še 294.094 priključkov.

Zgovoren podatek o rasti števila priključkov IPTV je primerjava z lanskim tretjim četrtletjem. Takrat je bilo tovrstnih priključkov le 54.677; priključkov na kabelsko televizijo je bilo 314.990.

T2 že za petami Telekomu
Na podlagi teh trendov se je razmerje med kabelsko in IP-televizijo v tretjem trimesečju letos popravilo močno v korist zadnje. Ta zdaj zaseda 31,2-odstotni, kabelska pa 68,8-odstotni delež.

Telekomunikacijsko podjetje T-2 se je na področju IPTV močno približalo za zdaj še vodilnemu Telekomu Slovenije. T-2 je namreč svoj delež na slovenskem trgu storitev IPTV v tretjem četrtletju letos v primerjavi z drugim četrtletjem povečal za 9,5-odstotne točke, na 46,5 odstotka.

Medtem pa se je vodilnemu Telekomu Slovenije tržni delež znižal za 9,3-odstotne točke, na 49,8 odstotka. Pred letom dni, v tretjem četrtletju 2007, je Telekom imel še 60,8-odstotni delež.

Na tretjem in četrtem mestu Amis ter Tuš Telekom
Na tretjem mestu je z 2,7-odstotnim deležem Amis. Tudi njemu se je delež znižal, saj je v drugem četrtletju imel 2,9-odstotni delež. Sledi Tuš Telekom, ki je v tretjem četrtletju imel enak delež kot v drugem, torej enoodstoten.