Naslovnica včerajšnjega New York Timesa s CBS-ovim oglasom na dnu. Foto: Reuters
Naslovnica včerajšnjega New York Timesa s CBS-ovim oglasom na dnu. Foto: Reuters
NY Times
Finančna kriza je ameriške časopise hudo prizadela. Foto: Reuters

Odločitev, da se po celi dolžini naslovnice objavi oglas za televizijsko mrežo CBS, je zadnja poteza časopisa, ki si prizadeva najti pot iz finančne krize, poroča The Guardian.



Nezadovoljstvo bralcev
Z zadnjo potezo se je NY Times pridružil številnim drugim ameriškim časopisom, ki so podlegli komercialnim zahtevam in pretrgali tradicijo izključno novičarskih naslovnic. Pri Wall Street Journalu so oglase na prvi strani, denimo, začeli objavljati že julija 2006.

Toda argument, da pri NY Timesu le sledijo drugim, ne bo pomenil velike utehe tradicionalnim bralcem, za katere je bila naslovnica tega cenjenega ameriškega časnikarskega velikana zadnji branik uredniških standardov v vse bolj skomercializiranem svetu. Naslovnico NY Timesa s svojimi številnimi stolpci, ki se nadaljujejo v notranje sekcije, sicer pogosto kritizirajo zaradi slabega oblikovanja, a prav tako pogosto jo tudi izpostavljajo kot model uredniške odličnosti.

Padec delnic za 55 odstotkov
Verjetno ni presenetljivo, da so bili nad potezo časoisa najbolj navdušeni pri CBS-u, ki so zgodbo celo uvrstili na prvo mesto svojih poročil. NY Times medtem zagotavlja, da namerava objavljati oglase izključno na spodnji polovici naslovnice.

NY Times je skupaj z drugimi časopisnimi založniki od začetka finančne krize doživel močan upad dobička od oglaševanj. Čeprav sicer še vedno privabi skoraj tri milijone bralcev dnevno, je vrednost njegovih delnic v zadnjem letu dni padla kar za 55 odstotkov.

K. S.