Skupina obvladuje 40-odstotni tržni delež na področju kabelske televizije in 15-odsotni delež na področju širokopasovnega interneta. Foto: RTV SLO
Skupina obvladuje 40-odstotni tržni delež na področju kabelske televizije in 15-odsotni delež na področju širokopasovnega interneta. Foto: RTV SLO

Agencija za pošto in elektronske komunikacije ob tem izpostavlja predvsem pomen prevzema z vidika infrastrukturne konkurence obstoječemu omrežju Telekoma Slovenije na področju širokopasovnega interneta in kabelske televizije.

UPC Telemach je s prevzemom LK-ja pridobil 28.000 naročnikov kabelskega TV-ja (40-odstotni tržni delež), 6.000 naročnikov interneta (15 %) in 700 naročnikov kabelske digitalne telefonije. Skupno ima tako UPC Telemach kar 192.000 naročnikov omenjenih storitev.

Največji slovenski kabelski operater je konec preteklega tedna kupil 66,7-odstotni delež Ljubljanksega kabla, za katerega naj bi po poročanju medijev, ki povzemajo dobro obveščene vire, odštel okoli 10 milijonov evrov.