Geberit je lani prodajo povečal za 2,5 odstotka. Foto: Pixabay
Geberit je lani prodajo povečal za 2,5 odstotka. Foto: Pixabay

Lansko leto se je pravzaprav le nadaljevalo uspešno poslovanje tako podjetja kot celotne skupine Geberit, ki ohranja položaj vodilnega ponudnika sanitarnih izdelkov. Povpraševanje po njihovih proizvodih je bilo stabilno, proizvodnja pa je sledila naročilom, v letnem poročilu ugotavljata direktorja podjetja Aleš Zadravec in Robert Lernbecher.

Ruška tovarna večino svoje proizvodnje proda prek svoje švicarske družbe, poleg Švice večinoma v Nemčijo, kjer je lani ustvarila za dobrih 20 milijonov evrov prihodkov, manjše količine pa še vedno prodajo neposredno preostalim povezanim proizvodnim podjetjem. Na slovenskem trgu so lani ustvarili le še za slabega pol milijona evrov prodaje, kar je trikrat manj kot leto prej, tudi zato, ker so lani dokončno nehali brizgati plastične dele za Gorenje.

Geberit je konec leta 2017 zaposloval približno 260 ljudi, kar je skoraj 20 več kot leto prej, s čimer so produktivnost povečali za dodatnih šest odstotkov. Od leta 2015 deluje na novi lokaciji na Bezeni pri Rušah, selitev pa je po mnenju vodstva družbe pokazala vse svoje prednosti, tako v smislu poslovne učinkovitosti kot tudi v zelo dobrih delovnih razmerah za zaposlene.

Načrti za letošnje leto znova napovedujejo rast poslovanja, saj v Geberitu računajo na 38 milijonov evrov ustvarjenih prihodkov, načrtujejo pa tudi za skoraj 2,5 milijona evrov dodatnih naložb. Lani so za investicije porabili okoli 3,7 milijona evrov, največ so vložili v orodja in novo montažno linijo.