Hana (Polona Juh) po odkritju moževe nezvestobe uteho poišče v ljubezni iz študentskih časov. Foto: Emotion film Foto:
Hana (Polona Juh) po odkritju moževe nezvestobe uteho poišče v ljubezni iz študentskih časov. Foto: Emotion film Foto:
Sčasoma je Hana opustila delo v Samovem arhitekturnem biroju in se zaposlila v pohištvenem salonu. Zakonska prelomnica pa zanjo prinese tudi nov pogum, da uresniči svojo staro poklicno zamisel. Foto: Emotion film
Zdrava hči, lep dom in uspešen posel so dajali vtis zadovoljnega življenja, a rutiniran zakon je sčasoma prešel v resne posledice. Foto: Emotion film

Po poroki, rojstvu otroka in urejenem domu ter delu se je zakon sprevrgel v rutino, ki jo načenjajo razpoke. Čeprav imata Hana in Samo (Polona Juh in Jernej Šugman) vse, kar si ljudje običajno želijo za srečno življenje - lepo hišo, čudovito hčerko in dobro delo - to ni dovolj. Neiskreni pogovori, nezaupanje in ljubosumnost postanejo del vsakdana. On se spusti v skrivno razmerje s sodelavko, ona, nagnjena k preobčutljivosti in sanjarjenju, beži v svet pravljic, ki jih vsak večer pripoveduje hčerki, in v katerih se prepletajo bajeslovni arhetipi in njeno vsakdanje življenje.
Od iskanja ljubezni do njene utrujenosti
Ustvarjalno sodelovanje med Polono Juh in Metodom Pevcem, ki se je začelo v filmu Pod njenim oknom, se tako nadaljuje v filmu, ki smiselno nadaljuje temo ljubezni, le da se premakne nekaj let v prihodnost, a še vedno z velikansko senzibilnostjo in razumevanjem ženske duše, ki jo Pevec izraža v svojih filmih. Junakinja tokrat v zgodbo vstopa z zavezanostjo materinstvu, povprečnemu zakonu in s potrebo po afirmaciji lastnih poklicnih in ustvarjalnih ambicij. In po iskanju ljubezni v filmu Pod njenim oknom se zdaj sooči z "utrujenostjo svoje ljubezni" in se tako spet znajde na začetku.
Težave po poroki: seks ali ljubezen?
Režiserjevo zanimanje je pritegnilo vprašanje, napisano na nekem zidu v Ljubljani: "Kaj pričakuješ od seksa po poroki?", a sam bistvo najde v drugem vprašanju: "Kaj lahko po poroki pričakuješ od ljubezni?" "Verjamem, da je veliko zakonskih parov, ki so sposobni kakovostnega spolnega združevanja, ne zmorejo pa čustvenega odnosa, ki bi ohranjal vsaj osnovne obrise ljubezni, v imenu katere sta si nekoč obljubila zvestobo."
Takšna je zgodba številnih zakonskih parov, tako tudi Hane in Sama. Ko Hana izve resnico o moževem varanju, enostavno spakira kovčke in se preseli k mami. Da se čustva še bolj razburkajo, prav v tem času sreča prijatelja iz študentskih let, Leva (Jan Cvitkovič), v katerega je bila zaljubljena že takrat, in oba se prepustita strastnemu odnosu. A sanjavost in zaletavost Hano hitro vrže na trdna tla in razočaranje jo pripelje do soočanja s seboj, na koncu katerega izstopi z veliko bolj jasnimi mislimi in razčiščenim odnosom do sebe in življenja.
V filmu se pojavljajo tudi animirani prizori pravljic, ki si jih sproti izmišljuje Hana in v katere pogosto vpleta zanimive aluzije na svoje življenje in želje. Pravljice govorijo o medvedu Jožefu, ki je gozdni posebnež, izmišljeni prototip nežnega moškega, v resnici pa na moč podoben mizarju Miru.
V glavnih vlogah igrajo Polona Juh (Hana), Jernej Šugman (Samo), Mila Fürst (Anja), Jan Cvitkovič (Lev), Marinka Štern (mama), Igor Žužek (Miro), Jana Zupančič (Varja), Pia Zemljič (Mija) in Marijana Bricelj (galeristka Marta).