Foto: BoBo/Tina Kosec
Foto: BoBo/Tina Kosec

Koliko so znašale druge ponudbe, v Ukomu ne smejo razkriti, po informacijah Dela pa naj bi bila Ninamedia krepko najcenejša, že skoraj na meji rentabilnosti.

Tako naj bi Ukom za posamezno raziskavo javnega mnenja plačal 3782 evrov bruto.

V Ukomu so navedli, da bodo z Ninamedio sklenili pogodbo v skladu s specifikacijami za največ osem raziskav javnega mnenja v obdobju do 15. julija 2024. Preverjanje utripa javnosti, ki bo osredotočeno na predvidene ukrepe vlade, bo najverjetneje steklo jeseni.

Časopis navaja še, da bo morala agencija Ninamedia, ki javno mnenje meri tudi za nekatere medije in politične akterje, raziskave izvajati le za potrebe Ukoma, tako da ne bodo smele biti del katerega drugega javnomnenjskega preverjanja. Preverjalo se bo od 16 do 21 vprašanj, vsebino odgovorov pa naj bi križali tudi s podatki o strankarski pripadnosti.