Anže Kopitar je ponosno poziral s Stanleyjevim pokalom in večkrat poudaril, da živi svoje otroške sanje. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Kralji so izračunali, da bodo na pokalu njihova imena še 57 let, preden bo obroč, na katerem bodo vgravirana imena članov Los Angeles Kings, prišel na vrsto za odstranitev. Na pokalu namreč ni prostora za vsa imena dozdajšnjih zmagovalcev, zato po določenem času najstarejši obroč s podstavka odstranijo in ga preselijo v muzej, spodaj pa dodajo novega za nove prvake. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Stanleyjev pokal prvič v Sloveniji
Kopitar Stanleyja pokazal navijačem na Hrušici

V domačem kraju je Kopitar pokal pokazal s približno polurno zamudo. Na "Placu" se je zbrala lepa množica ljudi. Prostor, kjer so tudi organizirali skupinske oglede tekem finala Lige NHL, ko so se Kopitarjevi Kralji merili z New Jersey Devilsi, je bil tako rekoč povsem zapolnjen.

Ob 16.00 se je začel osrednji dogodek dneva na Hrušici. Približno ob 18.30 je na slavje v družbi brata Gašperja in dekleta Ines s kočijo prispel Anže. Ob navdušenju zbrane množice je najboljši slovenski hokejist ponosno poziral s pokalom in večkrat poudaril, da živi otroške sanje. Program so popestrili člani skupine Big Foot Mama.

Pokal nesel na vsa posebna mesta
"Če povem po pravici, sem slabo spal. Vsak, ki ga dobi, je zelo vznemirjen. Malo sem imel treme, ko sem ga šel iskat na Brnik. A ko ga vzameš v roke, je to res nekaj posebnega in pozabiš na vse. Lahko se samo zahvalim vsem navijačem, ki so vstajali zgodaj zjutraj. Prejšnja leta, ko nisem igral v finalu, sem tudi sam vstajal sredi noči in vem, kako težko je to," je povedal Kopitar. Ob pokalu sta bila ves čas skrbnika, ki sta nenehno bedela nad prestižno lovoriko.

"Zjutraj sem ga odnesel na blejski grad, nato sem bil tam z družino, dekletom Ines in prijatelji, z gradu smo šli na atletsko stezo na Bledu, ravno toliko, da je za spomin. Če bodo težki časi, da bom lahko pogledal slike in pomislil, da je vredno. Potem smo ga dali na pletnjo in smo naredili nekaj lepih slik, v cerkvi sem trikrat zazvonil, kot je treba, in si nekaj zaželel, šel pa sem tudi na en kraj, ki bi ga rad obdržal zase. Nato pa sem bil še doma na Hrušici, kjer se je vse začelo, kjer sta mi oče in stari oče postavila prvi led," je opisal svoj dan s "Stanetom". Priznal je, da si je iz pokala privoščil tudi zajtrk.

Slike delil z navijači
Pokal, ki je prvič prispel v Slovenijo, je Anže prevzel na letališču Jožeta Pučnika. Pokal je na Brnik prišel iz Moskve. V četrtek zvečer je zabavo s Stanleyjem imela Kopitarjeva družina, v petek dopoldne pa je Kopi z njim hodil po Gorenjski. Najprej je obiskal Bled, domačo Hrušico, obiskal je stare starše in številne druge točke, pri tem pa je svoje fotografije objavil na Twitterju.

Hrušičan je pred tedni z Los Angelesom postal prvak Lige NHL, zaradi česar si je pridobil pravice enodnevnega druženja s pokalom. Pomočnik kapetana Dustina Browna ima v resnici na voljo še nekaj več časa, saj je pokal sprejel že v četrtek zvečer.