Primož Roglič bo še kar nekaj časa vodilni kolesar na svetovni lestvici, saj je zamrznjena zaradi pandemije. Z naslovom na cesti in srebrom v kronometru je sicer pridobil 80 dodatnih točk v primerjavi z letom 2019. Foto: www.alesfevzer.com
Primož Roglič bo še kar nekaj časa vodilni kolesar na svetovni lestvici, saj je zamrznjena zaradi pandemije. Z naslovom na cesti in srebrom v kronometru je sicer pridobil 80 dodatnih točk v primerjavi z letom 2019. Foto: www.alesfevzer.com

Dejstvo je, da če si močan, greš hitro z vsakim. Malenkost je zmanjkalo, a Tadej je odpeljal na super visoki ravni in zasluženo zmagal.

Roglič o Pogačarjevi zmagi.

8,53 sekunde je bil prekratek, da bi osvojil dvojno krono državnega prvaka, a to ni skalilo dobre volje Primoža Rogliča, ki je priznal, da se je na Zatrniku zavedel, da bo v kronometru tokrat težko premagal Tadeja Pogačarja.

Ko se je s kolesom peljal proti podelitvenemu prostoru na biatlonskem stadionu na Rudnem polju, je v smehu pripovedoval, kako ga je zapeklo v nogah na prvem najstrmejšem delu in je nato do konca "malce bolj" trpel.

DP na Krvavec bolj po Rogličevem okusu
"V zadnjih dveh mesecih nisem specifično treniral za konstantne daljše napore. Dirka na Krvavec mi je bolj ustrezala – s krajšimi in močnejšimi napori – kot na Pokljuko, ko je bilo treba stalno kolesariti z visoko močjo,"
je bil odkrit Roglič in dal vedeti, da med prekinitvijo zaradi izbruha pandemije covida-19 pač ni pretiraval, saj ni bilo ne več urnika dirk, še manj jasnega tekmovalnega cilja. Državno prvenstvo v kolesarstvu v cestni vožnji in vožnji na čas je prišlo kot naročeno, da se pretegnejo noge in preizkusi osnovna pripravljenost.

Pogačarjev recept? Nič preračunavanja. Na polno od štarta.

Po dveh mesecih prvič zares pretegnil noge
"Več kot osem mesecev nisem dirkal. Zdaj, ko so se sprostili ukrepi in bodo prišle prve višinske priprave, se bo vse začelo hitro odvijati za mednarodne dirke. Zdaj kmalu sledi odhod v Francijo in ekipne višinske priprave v Tignesu, ki se začnejo 8. julija,"
je 30-letni Zasavec poudaril, da se pravi treningi za tekmovalno nadaljevanje sezone zdaj šele začenjajo.

"Bilo je mokro, zlasti na štartu. To je bila prava preizkušnja. Če v zadnjih dveh mesecih nisem naredil niti enega intervala, daljšega od štirih minut, je bil tole kar 'lušten' zalogaj za opraviti," je Roglič dal vedeti, da je šel na polno, a je bil deset let mlajši Pogačar močnejši.

Na vrhu Pokljuke zaostajal 10-15 sekund
"Vedel sem, že preden sem prišel v cilj. Za drugi del sem imel podatke. 15 do 10 sekund zaostanka in sem vedel, da bom zelo težko nadoknadil, ker je po planoti zelo hitra proga. Če res imaš višek moči, bi mogoče še šlo, a tega tokrat nisem imel," je državni prvak s cestne dirke opisal razmerje moči ob prihodu na pokljuško planoto pri Mrzlem studencu.

O vprašanju nemenjave kolesa je na Pokljuki poudaril, da je lahko biti general po bitki, a ker velja, da Roglič ne ponavlja napak, bodo izkušnje s slovenskega DP-ja zagotovo prišle prav za edini kronometer letošnjega Toura v predzadnji, 20., etapi. Foto: www.alesfevzer.com
O vprašanju nemenjave kolesa je na Pokljuki poudaril, da je lahko biti general po bitki, a ker velja, da Roglič ne ponavlja napak, bodo izkušnje s slovenskega DP-ja zagotovo prišle prav za edini kronometer letošnjega Toura v predzadnji, 20., etapi. Foto: www.alesfevzer.com

Menjava kolesa je bila zmagovita Pogačarjeva poteza in taktika UAE Emirates, medtem ko je Rogla šel vso progo s kronometrskim kolesom, četudi je bil sam na SP-ju v Bergnu 2017 ravno na račun menjave močnejši od Chrisa Frooma v boju za srebro.

Na koncu malenkost zmanjkalo
"Niti ni bilo veliko kalkulacij in računanj. Enkrat sem peljal s kronometrskim kolesom, enkrat z navadnim. Dejstvo je, da če si močan, greš hitro z vsakim. Malenkost je zmanjkalo, a Tadej je odpeljal na super visoki ravni in zasluženo zmagal,
" se Roglič ni hotel izgovarjati na nemenjavo kolesa. Ne nazadnje je imel ob sebi prav tako klubsko podporo in na avtomobilu kar štiri dodatna kolesa, tudi drugo kronometrsko.

Za MMC o menjavi De Plus - Bennett in slovesu Bianchija

Na Pokljuki si je Primož Roglič vzel veliko časa za navijače in medije, pri čemer je za MMC pokomentiral dve zadnji novici, povezani z Jumbo Vismo.

Belgijec Laurens De Plus, običajno njegov sostanovalec, bo drugo leto prestopil k Ineosu, uradno je pa zaradi fizičnih težav izgubil mesto v osmerici za Tour, kjer ga bo nadomestil Novozelandec George Bennett.

"Upajmo, da bo v postavi vse ostalo enako. Do začetka Toura se bo še veliko zgodilo, sta še dva meseca. Tudi nekaj dirk bo pred Nico. Če Laurens De Plus ne more biti res vrhunsko pripravljen do štarta Toura, je prav da se je poiskalo nekoga, ki bo optimalno pripravljen za štart. Kot je to George Bennett, ki bi bil sicer kapetan za Giro."

S koncem leta bo namesto kultnega Bianchija predvidoma opremljevalec koles Jumba Visme postal kanadski proizvajalec Cervélo, katerega ponudba je prekosila italijansko.

"Meni je važno, da priskrbijo čim boljšo opremo, konkurenčno. Na koncu tako niti ni važno, kaj piše na kolesu. Nisem še preizkusil nobenega Cervélo kolesa, kaj več bom vedel pa drugo leto, ko jih bomo vozili."

Vse podrejeno TdF 2020
A če je bil Andrej Hauptman z osebjem emiratov ves teden med obema DP-jema ob Pogačarju in na koncu bronastem Janu Polancu na Pokljuki, je šel športni direktor Jumbo Visme Griescha Niermann v tem času vse do Francije in Pirenejev na izvidnico za Tour de France 2020.

"Najlepše je, da si Slovenci pomagamo"
Nizozemska ekipa namreč vse podreja francoski pentlji, ki je za Rogliča že od zmagovitega 15. septembra v Madridu naslednji veliki cilj. V Franciji bo med tekmeci za skupno zmago hočeš-nočeš tudi Tadej Pogačar, ob njima pa bodo nastopili tudi drugi najmočnejši slovenski kolesarji tega trenutka: Matej Mohorič, Jan Polanc in Luka Mezgec.

"Več nas je, bolje je. Če gledamo lansko Vuelto, sva bila s Tadejem večkrat sama spredaj. Upam, da bo tako tudi na letošnjem Touru. Najlepše je, če je možno, da si Slovenci pomagamo in delamo skupaj," se Roglič nadeja, da bo ob ekipni pomoči prisotno tudi sodelovanje rojakov, a pod pogojem, da bodo imeli združljive cilje.

Že dve leti vedno pelje na skupno zmago
Naslednjič bo Roglič nastopil - prvič v sezoni v mednarodni konkurenci - šele od 7. do 9. avgusta, ko ga čaka tridnevni Tour de l'Ain. Nazadnje je zasavski orel etapno dirko končal brez zmagovalnega odra ali njegove neposredne bližine (Tour 2018) pred več kot dvema letoma, ko je bil 29. na Tirreno - Adriatico. Ali sploh zna dirkati, ne da bi šel na zmago?

Avgusta nenehna primerjava z Bernalom
"Bomo videli, če se nadaljuje z boljšimi izidi, ni nič narobe. Zdaj se bom zbral in z višinskimi pripravami naredil korak naprej. To je glavno, kar me mora skrbeti,"
je v smehu odgovoril Roglič, ki se tudi na pripravljalnih dirkah ne more voziti v ozadju. A Tour de l'Ain s kar 12 ekipami svetovne serije prinaša tudi prvo soočenje z ekipo Ineos na čelu z branilcem rumene majice Eganom Bernalom, s katerim imata v avgustu identični program: l'Ain, Kriterij Dauphine (12.-16. avgust) in seveda Tour de France s štartom v Nici 29. avgusta.

"Zagotovo bo nekaj taktiziranja in igre z Ineosom. Bomo videli, kakšne bodo situacije na dirkah. Mene najbolj skrbi moja pripravljenost, da bom prišel na čim višji ravni na TdF. Važno je, kdo ima rumeno majico v Parizu zadnji dan," Roglič izpostavlja končni cilj, ki bo na Elizejskih poljanah v Parizu v nedeljo, 20. septembra.