Tesla je za proizvodnjo baterij zgradil svojo tovarno, Faraday Future pa se je v ta namen združil s korejskim LG Chem. Foto: Faraday Future
Tesla je za proizvodnjo baterij zgradil svojo tovarno, Faraday Future pa se je v ta namen združil s korejskim LG Chem. Foto: Faraday Future

Kalifornijsko zagonsko podjetje Faraday Future, ki je nastalo s kapitalom Džja Juetinga, enega izmed najbogatejših Kitajcev, je prvič glasneje opozorilo nase v začetku letošnjega leta z izjemno privlačno zasnovo električnega samovozečega se športnega avtomobila FFZERO1, v naslednjih letih pa naj bi predstavilo najmanj pet električnih modelov.

Za Faraday Future in kitajski LeEco
Za to bo seveda potrebovalo učinkovite baterije, zato v sodelovanju s podjetjem LG Chem razvija baterijske celice; rada bi ustvarila baterije z največjo energijsko gostoto za serijsko vgradnjo. Le-te bodo vgrajevali v vozila s platformo VPA, na kateri bodo zasnovani tako modeli Faraday Future kot modeli kitajskega proizvajalca LeEco, ki kalifornijskemu zagoncu zagotavlja potreben kapital.

Faraday Future in LG tesno sodelujeta pri razvoju posebne kemične sestave celic, ki bo zagotavljala varnost in dostopnost baterij za velikoserijsko proizvodnjo.

Za sedaj niso razkrili drugih podrobnosti, pri čemer bodo nove baterije, ki jih bo proizvajal LG Chem, najprej namenili prvemu Faradayevemu serijskemu avtomobilu. Ta naj bi se že prihodnje leto na trgu postavil ob bok Teslinemu modelu X.