Tehnična napaka je odvzela nekaj blišča prestižnemu serijskemu superšportniku 911 GT3. Foto: Porsche
Tehnična napaka je odvzela nekaj blišča prestižnemu serijskemu superšportniku 911 GT3. Foto: Porsche

Pri vseh že dobavljenih vozilih 911 GT3 modelskega leta 2014 - po Porschejevih podatkih jih je točno 785 - bodo zamenjali motorje. Ukrep je posledica preiskave dveh primerov požara, saj so ugotovili, da je vzrok prav v motorjih oziroma njihovi pričvrstitvi.

Poškodbe na motorju, ki so privedle do požara, so namreč nastale zaradi odvitja vijakov na privitju ojnice. Nezadostno pritrjena ojnica je nato poškodovala ohišje, kar je privedlo do uhajanja olja, ki se je zaradi visokih temperatur vnelo in povzročilo požar.

Po obeh požarih je Porsche, da bi se izognili tveganju, pozval kupce, da vozil ne uporabljajo in počakajo na nujen servisni poseg, ki ga bodo opravili pristojni Porschejevi centri. Menjavo motorjev bodo seveda opravili tako na dobavljenih vozilih kot tistih na zalogi, v proizvodnji pa že vgrajujejo motorje z izboljšanim privitjem.

V Sloveniji je bil doslej naročen le en 911 GT3, ki pa še ni bil dobavljen, kar pomeni, da bo kupec dobil že posodobljeno različico. Pri Porscheju pa še poudarjajo, da je preventivni ukrep menjave motorjev namenjen le omenjenemu modelu in ne vpliva na druge modele serije 911.

Porsche 911 GT3 poganja vodno hlajeni bokserski šestvaljnik z gibno prostornino 3.799 kubičnih centimetrov, ki zmore 350 kilovatov (475 KM) moči pri 8.250 vrtljajih in 440 Nm navora pri 6.250 vrtljajih. Od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši avtomobil v 3,5 sekunde, najvišja hitrost, ki jo doseže, je 315 kilometrov na uro.