Kevin v glavni vlogi v oglaševalski kampanji za turškega letalskega prevoznika. Foto: Turkish Airlines
Kevin v glavni vlogi v oglaševalski kampanji za turškega letalskega prevoznika. Foto: Turkish Airlines

Saj poznate tisto staro nenapisano resnico o "ostarelih rockzvezdnikih": brez pogodbe, brez koncertov in brez denarja, a veliki na Japonskem! Nekoč tarča posmeha, danes pa izjemno donosno sredstvo za zvezdnike, ki bi radi še malo unovčili svojo (nekdanjo) slavo. In to ne samo na Japonskem, tudi drugod ...

V Independentu so pred časom pisali o Kevinu Costnerju, ki je postal obraz oglaševalske kampanje turškega letalskega prevoznika. 55-letni Costner, najbolj znan po z več oskarji nagrajeni uspešnici Pleše z volkovi (saj veste, "tatanka"), je bil morda na prvi pogled presenetljiva izbira glede na precejšnje neuspehe na kinoblagajnah v zadnjih letih (no, zadnjem desetletju).

Modern West "obnoreli Carigrad"
A čeprav Costner zdaj ne dosega kritiških in finančnih uspehov na igralskem področju, je v Turčiji še vedno (spet?) velik zvezdnik, predvsem zaradi glasbenih sposobnosti. Njegova skupina Modern West, ki igra country in rockglasbo (njihov logo krasi prav bizon - "tatanka"), je po pisanju Independenta "obnorela Carigrad in na novo oživila Kevinovo zvezdo na širšem območju".

S spletne strani skupine Modern West je mogoče razbrati, da fantje niso "big" samo v Turčiji, ampak tudi "gross" na nemško govorečem območju, saj so v Avstriji, Nemčiji in Švici, razprodali več koncertov. Skupina redno nastopa na dobrodelnih dogodkih, med katere so po zapisu na spletni strani sodeč, uvršča tudi njihov prihajajoči ljubljanski nastop na Gospodarskem razstavišču pod okriljem galadogodka Diners Cluba. Bodo obnoreli tudi Ljubljano?