Zato je logično, da je nova puma drugačna. Je manjši križanec, torej jo uvrščamo v razred CUV in ne SUV.

Puma se uvršča med najbolj opremljene avtomobile v svojem segmentu. Kupec si lahko omisli tudi sedeže z masažo, ali pa napredne tehnologije, med katerimi izstopa predvsem sistem za obveščanje o nevarnostih v bližini avtomobila, ki s pomočjo tipal predčasno zazna nevarne situacije na poti. Temu primerna je seveda tudi cena, saj puma ni med najcenejšimi v svojem razredu. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Puma se uvršča med najbolj opremljene avtomobile v svojem segmentu. Kupec si lahko omisli tudi sedeže z masažo, ali pa napredne tehnologije, med katerimi izstopa predvsem sistem za obveščanje o nevarnostih v bližini avtomobila, ki s pomočjo tipal predčasno zazna nevarne situacije na poti. Temu primerna je seveda tudi cena, saj puma ni med najcenejšimi v svojem razredu. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

CUV so po navadi večji avtomobili, ki so lahko ali prestižnejši ali pa precej okornejši. Vse z namenom, da zadovoljijo kar najširši krog kupcev, ki si želijo večje varnosti, boljšega položaja za volanom, preglednosti ali pa preprosto želijo tisto, kar si želi tudi sosed.

Na cesti ne razočara

Puma, četudi je križanec, je oblikovno dovolj zanimiva, da zna prepričati čustveno naravnane kupce. Če je tem všeč še dinamična vožnja, pa s pumo že težko zgrešijo. Tako kot večina Fordovih avtomobilov, tudi puma z lego na cesti namreč ne razočara.

Je pa treba vzeti v zakup dejstvo, da je pod motornim pokrovom litrski trivaljnik, ki čudežev ne zmore. 92 kW je dovolj, da avtomobil z mesta do 100 km/h pospeši v nekaj malega več kot desetih sekundah, največja hitrost pa je 191 km/h. Saj ne da bi avtomobil s težo izstopal, a še tako majhni križanci niso najlažji avtomobili, zato ima trivaljnik s 1300 kilogrami kar precej dela. Sploh če želimo voziti dinamično.

Paket vignale prinaša elegantnejšo masko in prednji del avtomobila, vključuje pa opremo, ki jo po navadi naokoli vozijo bistveno večji in dražji avtomobili. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Paket vignale prinaša elegantnejšo masko in prednji del avtomobila, vključuje pa opremo, ki jo po navadi naokoli vozijo bistveno večji in dražji avtomobili. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Majhen motor in večja masa

Motor se ne upira priganjanju, voznik pa davek na dinamiko plača v obliki večje porabe goriva. Umirjena, takšna, kot na našem normnem krogu, zahteva 5 litrov in pol za 100 prevoženih kilometrov, dinamična vožnja, pa tudi več kot osem litrov. V zagovor precej visoki porabi je treba še enkrat omeniti podvozje, ki dopušča dinamično, a še vseeno nadzorovano in varno vožnjo. Potem so tu še številni vozni programi, ki skrbijo tako za varčno kot za varno vožnjo na spolzki podlagi in pa seveda ponujajo največ s programom Sport.

Za športno navdihnjene poskrbi različica ST-line z 19-palčnimi strojno obdelanimi platišči, športnim vzmetenjem in volanskim obročem s odsekanim spodnjim robom. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Za športno navdihnjene poskrbi različica ST-line z 19-palčnimi strojno obdelanimi platišči, športnim vzmetenjem in volanskim obročem s odsekanim spodnjim robom. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Na koncu pa je razpoloženje voznika brez dvoma pozitivno še zaradi samodejnega menjalnika, ki svoje delo opravlja dobro, ne glede na to, ali prestavlja sam ali mu pomaga voznik.

Če na vse povedano dodamo še nadpovprečno opremljenost, je jasno, zakaj puma prepriča še tako zahtevnega kupca. Bombončkov v tejle pumi je čisto preveč, da bi jih našteval. Lahko bi si izposodil stavek in rekel, da ima vse, kar imajo veliki.

Več o športni mački na štirih kolesih pa izveste v videoprispevku Avtomobilnosti.