Podoba novega CLS-ja se od predhodnika dovolj opazno razlikuje. Foto: Daimler
Podoba novega CLS-ja se od predhodnika dovolj opazno razlikuje. Foto: Daimler

Novi CLS ostaja zvest osnovni konfiguraciji mešanice triprostorske limuzine in kupeja, ki je ob prvi predstavitvi sprožila številne razprave, dejansko pa uspela zagotoviti poseben status in mikavnost zaradi drugačnosti. Našteto je od začetka prodaje oktobra 2004 pa do danes uspelo privabiti približno 170 tisoč kupcev, kar je glede na prestižni status in ceno vozila lep dosežek. Po kolesnicah predhodnika si seveda želi uspešno voziti tudi naslednik, ki ohranja osnovno podobo, vendar z dovolj prepoznavnimi spremembami zunanjosti. V oči bode ločena prednja maska z veliko trikrako zvezdo, za osvetlitev skrbi LED-tehnologija, zadek vozila pa je zdaj oblikovno agresivnejši.

Čeprav so pri Mercedes-Benzu za zdaj še precej skopi z natančnimi informacijami o tehničnih značilnostih in cenah, pa obljubljajo, da izbirčni kupci gotovo ne bodo razočarani nad potniško kabino in opremo v njej.

Napovedujejo namreč izbiro petih različnih barv notranjosti, pet različnih opcij okrasnih detajlov ter izbiro med tremi vrstami usnjenega oblazinjenja. Visokokakovostni materiali bodo v veliki meri obdelani ročno, vključno s šivanjem usnjenih oblog, kar rokodelcem vzame kar nekaj ur. Uporabljeno usnje, debelo 1,6 milimetra, pa bo po zagotovilih izdelovalca že pred vgradnjo skrbno in ustrezno dodatno obdelano, da ne bo spreminjalo oblike niti na visokih temperaturah v kabini oziroma ko bo izpostavljeno neposredni sončni svetlobi. Da bodo leseni detajli dejansko izdelani iz lesa, pa naj bi bilo pri vozilih tega razreda že tako ali tako samoumevno.

Besedilo: M. Kr.
Foto: Daimler