Mercedes 190 SL je bil predvozilo za zanimive športnike. Foto: RTV SLO/Nejc Gole
Mercedes 190 SL je bil predvozilo za zanimive športnike. Foto: RTV SLO/Nejc Gole

V bližini Sevnice se je tako predstavilo 27 posadk iz Nemčije, Avstrije in z Madžarske.

Reli se zdaj seli v Avstrijo, kjer bo na Dunaju znan tudi skupni zmagovalec dirke in kjer bo konec 5. Relija Trst-Dunaj, ki je v Sloveniji gostoval tudi v Kopru, Logatcu in Cerkljah pri Krki.

Hrumelo naj bi tudi naslednje leto
Organizator hitrostne preizkušnje od Impoljce do Studenca Janko Rezec je dejal, da je s prireditvijo zelo zadovoljen, saj se je dirke udeležilo veliko ljudi. "Po našem mnenju je bilo odlično," je rekel Rezec, ki še pričakuje povratne informacije od glavnih organizatorjev dirke iz Avstrije. Janko Rezec je še povedal, da je velika verjetnost, da bo 6. Reli Trst-Dunaj v Posavju gostoval tudi naslednjo leto.

Najboljšega vseh časov, kljub napovedim, ni bilo
Vozila v karavani so razdeljena na dve kategoriji, competition in race. Kategorija competition nima tekmovalnega značaja, drugače pa je v kategoriji race, kjer dirkači tekmujejo za končno uvrstitev. Med njimi bi po prvih napovedih moral biti tudi Walter Röhrl, svetovni prvak v reliju 1980 in 1982 ter štirikratni zmagovalec Relija Monte Carlo, a se je za marsikatere najboljši voznik relija vseh časov nastopu odpovedal.

Nejc Gole

Porsche 911 RS 3.0 iz leta 1975, v katerem bi po prvotnih načrtih nastopil Walter Röhrl. Športni avtomobil ima motor, močan 240 KM, težak pa je 1.050 kilogramov. Foto: RTV SLO/Nejc Gole
Med starejšimi v kategoriji race - volvo 544 S iz leta 1965. Švedski avtomobil je bil legenda na relijih, čeprav je bila oblika avtomobila narejena že v 50-ih letih. Foto: RTV SLO/Nejc Gole
Porsche 911 SR iz leta 1971 ima 260 KM, narejen pa je bil prav za Reli Monte Carlo. Foto: RTV SLO/Nejc Gole
Mercedes benz 280 CE iz leta 1977 ima 185 KM in 1.250 kilogramov. Foto: RTV SLO/Nejc Gole
Po Posavju se je podil tudi renault alpine A 110 1600 S iz leta 1970. Foto: RTV SLO/Nejc Gole
Motor renaulta alpina ima 140 KM, ves avto pa je težak 750 kilogramov. Maska da avtomobilu dirkalen videz. Foto: RTV SLO/Nejc Gole
Austin mini cooper S 970 iz leta 1964 ima 90 KM. Ta avtomobil s 4-valjnim motorjem ima prednji pogon in je zmagal na Reliju Monte Carlo. Foto: RTV SLO/Nejc Gole
Iz leta 1974 je tale porsche 911 carrera SC. Avtomobil ima 209 KM, izdelali pa so ga za tako za reli kot tudi za krožne in gorske dirke. Foto: RTV SLO/Nejc Gole
Še eden iz 60-ih let. Alfa romeo GT junior je iz leta 1967, ima 1.020 kilogramov in 145 KM. Foto: RTV SLO/Nejc Gole
Mercedes SL je bil sicer samo predtekmovalec, a je pogled v notranjost dvosedežnega kabrioleta vseeno zanimiv. Foto: RTV SLO/Nejc Gole