Prenova je peugeotu 301 prinesla sprednji del v slogu drugih novejših hišnih modelov. Foto: Peugeot
Prenova je peugeotu 301 prinesla sprednji del v slogu drugih novejših hišnih modelov. Foto: Peugeot

Potem ko je Citroën predstavil prenovljeno limuzino C-elysée, je bilo le vprašanje časa, kdaj bo Peugeot storil enako s modelom 301. Modela si namreč delita enako tehnično osnovo, bila pa sta zasnovana za mednarodne trge z nižjo kupno močjo, kjer so limuzine pregovorno najbolj priljubljene.

Sprednji del so prenovili v slogu najnovejših hišnih modelov. Ta je dobil novo masko s kromiranimi letvicami, nove značilne žaromete ter preoblikovan odbijač z dnevnimi lučmi v LED-tehniki. Poleg naštetega velja omeniti še nova platišča in tri nove karoserijske barve.

Poudarek na povezljivosti
Glavna novost v prostorni notranjosti je predvsem funkcionalne narave. Gre za novo multimedijsko napravo s 17,8-centimetrskim zaslonom na dotik (7-palčnim). Ta ima nov, odzivnejši vmesnik in med drugim ponuja povezljivost prek bluetootha in funkcijo za zrcaljenje vsebin s pametnega telefona Mirror Screen triple play, ki se razume s sistemi MirrorLink, Android auto in Apple CarPlay. Poleg tega vključuje tudi navigacijski sistem 3D TomTom in kamero za pomoč pri vzvratni vožnji.

V motorni paleti bomo našli dva bencinska in en dizelski motor. Vstopni bo 1,2-litrski bencinski trivaljnik puretech s 60 kilovati (82 KM), sledil mu bo 1,6-litrski bencinar VTi s 85 kilovati (115 KM), vrh ponudbe pa bo predstavljal 1,6-litrski turbodizel blueHDi, ki zmore 73 kilovatov (100 KM). Vsi motorji bodo serijsko opremljeni z ročnim petstopenjskim menjalnikom, za močnejši bencinski stroj pa bo na voljo tudi nova šeststopenjska avtomatika.

Tako kot Citroënov dvojček C-elysée, bo tudi peugeot 301 prihajal s tekočih trakov PSA-jeve tovarne v španskem Vigu.