Predstavniki podjetja Porsche Slovenija so že tretje leto zapored prevzeli prenosno skulpturo SAL. Foto: M. Gr.
Predstavniki podjetja Porsche Slovenija so že tretje leto zapored prevzeli prenosno skulpturo SAL. Foto: M. Gr.
Slovenski avto leta 2011
Letos so bili v finalu giulietta, A1, passat, meriva in C3/DS3. Foto: M. Gr.

Poleg passata so se namreč po predizboru, na podlagi glasov bralcev in poslušalcev sodelujočih medijev, v finale uvrstili še audi A1, opel meriva, alfa romeo giulietta in citroën C3/DS3.

Skupno je v devetnajstem izboru slovenskega avtomobila leta, ki poteka od leta 1993, sodelovalo 22 kandidatov, med katerimi pa na koncu niso vsi izpolnili pogojev za sodelovanje. Eno izmed ključnih stopnic namreč predstavlja pogoj, da morajo na slovenskem trgu prodati vsaj 50 primerkov vozila, ki se želi potegovati za naslov.

Pet finalistov s tem ni imelo težav, je bila pa toliko težja dokončna odločitev o glasovih posameznih sodelujočih redakcij. Člani žirije so namreč morali izbirati med kakovostnimi tekmeci, pri katerih so na koncu odločali detajli. Vendar pa finiš ni bil nič kaj tesen za passata, ki je na koncu dobil skupno 34 točk. Drugouvrščena meriva je namreč dobila 29 točk, nato pa so sledili še giulietta, C3/DS3 in A1.

Passat je največ točk dobil že v predizboru po glasovih bralcev, je pa to že tretji volkswagnov model zapored, ki nosi naslov slovenski avto leta. Lani ga je polo, leto prej pa golf.

Dozdajšnji nosilci naslova slovenski avto leta:
- 1993: BMW 3 coupé
- 1994: Mercedes-Benz razred C
- 1995: Renault laguna
- 1996: Volkswagen polo
- 1997: Renault mégane
- 1998: Audi A6
- 1999: Volkswagen golf
- 2000: Ford focus
- 2001: Fiat punto
- 2002: Peugeot 307
- 2003: Mazda6
- 2004: Mazda3
- 2005: Volkswagen golf
- 2006: Volkswagen passat
- 2007: Opel corsa
- 2008: Audi A4/A5
- 2009: Volkswagen golf
- 2010: Volkswagen polo