Paket bo od klika za naročilo na pametnem telefonu v prtljažniku avtomobila v manj kot dveh urah. Foto: Volvo
Paket bo od klika za naročilo na pametnem telefonu v prtljažniku avtomobila v manj kot dveh urah. Foto: Volvo

Pri Volvu bodo ponudili novo storitev, s čimer želijo spremeniti dosedanje navade pri dostavi paketov. Švedski proizvajalec vozil je s podjetjem Urb-it zagnal projekt, s katerim bo poštni paket, naročen prek spleta, do stranke, ki ima Volvov avtomobil, dostavljen v dveh urah.
Z zavezo po visoko kakovostni in transparentni storitvi so pri podjetju Urb-it prepričani, da bo nova storitev drastično spremenila izkušnjo dostave prek spleta.
Sistem dostave so v predhodnih fazah že testirali. Poteka tako, da stranke s pomočjo pametnega telefona in aplikacije Urb-it v spletni trgovini naročijo blago, ki ga dostavijo naravnost v prtljažnik avtomobila. Varnost paketov in avtomobilov bo omogočil poseben enkratni digitalni ključ, ki bo z dovoljenjem lastnika avtomobila omogočal geolociranje vozila, odklep vozila in dostavo naročenega blaga. Pri Volvu zatrjujejo, da bo naročeno blago v spletni trgovini najpozneje v dveh urah v prtljažniku avtomobila.
Do leta 2025 storitev mogoča v 200 mestih
"Zavedamo se pomembnosti nove storitve dostave, ki smo jo razvili. Z novim načinom dostave želimo vaše vozilo spremeniti v dostavno lokacijo in s pomočjo edinstvenega digitalnega ključa paket dostaviti v najkrajšem mogočem času," pravi Björn Annwall, višji podpredsednik pri Volvo Car Groupu, zadolžen za trženje in storitve.
Volvo je že lani za namen črnega petka (Black Friday) zagnal možnost dostave paketov v avtomobil. To je storil v sodelovanju s prehransko trgovino. Švedi pravijo, da je dostava zdaj veliko hitrejša. Po testni fazi z Urb-itom bodo storitev najprej zagnali v Stockholmu, do konca leta pa bodo storitev ponudili v več mestih po vsej Evropi. Njihov cilj je, da bodo do leta 2025 storitev uporabljali prebivalci 200 mest po vsem svetu.