Fiatova panda je na trgu tudi s kombinacijo bencinskega in plinskega pogona. Foto: MIV
Fiatova panda je na trgu tudi s kombinacijo bencinskega in plinskega pogona. Foto: MIV

Avtomobil ima sistem za utekočinjen naftni plin vgrajen že tovarniško, z njim pa se napaja 1.250-kubični bencinski motor, ki zmore 51 kilovatov moči, kar za Fiatovega malčka povsem zadostuje, med drugim ugotavljajo avtorji oddaje. Kombinacija zaloge bencina in plina pa pandi omogoča doseg približno 900 kilometrov.

Preklop med uporabo plina in bencina je samodejen, voznik pa tega skoraj ne zazna. Za zagon motorja je vedno potreben bencin, nato pa je do izpraznitve plinskega rezervoarja primarni vir goriva LPG, razen če se voznik sam ne odloči za preklop. Kot ugotavljajo v APM-ju, se prednosti plinskega pogona bolj pokažejo med mestno vožnjo, manj pa na avtocestnih razdaljah. Podobno velja za finančno plat računice, saj je liter avtoplina od 95-oktanskega motornega bencina cenejši za približno 71 centov.

Več podrobnosti s preizkusa Fiatove pande LPG in o novostih na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.