Disney z novo pretočno storitvijo širi nabor zabavnih storitev. Foto: EPA

V velikanu zabavne industrije so potezo napovedali pred slabim letom, z njo pa načrtujejo znatno omajati monopol, ki ga na področju videovsebin trenutno uživa Netflix. Največja začetna prednost Disneyjeve storitve bo zagotovo bogat nabor vsebin, ki so že v njihovi lasti.

Z Disneyjevim prevzemom je Vojna zvezd doživela preporod, ki pa ni najbolj všeč vsem oboževalcem. Foto: IMDb

Poleg klasičnih Disneyjevih filmov, kot sta Sneguljčica in Levji kralj, si v Disneyju lastijo vse animirane filme priljubljenega studia Pixar ter vseh 30 sezon serije Simpsonovi. Animirani filmi pa še zdaleč niso glavna privlačnost nove storitve, saj bomo na novi storitvi lahko spremljali vse filme iz sage o Vojni zvezd, uspešnice iz vesolja superjunakov Marvel in priljubljene dokumentarne filme National Geographic, za ljubitelje športa pa bo skrbela največja ameriška športna postaja ESPN.

Disneyjeva platforma je druga izmed velikih štirih izzivalk Netflixa, ki jih pričakujemo v naslednji polovici leta. Poleg Appla, ki je svoj Apple TV predstavil na začetku novembra, bomo kmalu vsebine lahko spremljali tudi na pretočnih storitvah podjetij HBO in NBC. Disney v nasprotju z večino konkurence ob lansiranju svoje storitve ne stavi na nove produkcije filmov in serij, ampak na preverjeno priljubljene vsebine, kar bi se lahko pokazalo kot ključna poteza v boju za pretočno prevlado.

Edina nova serija, ki jo bodo uporabniki v ZDA lahko na storitvi spremljali od danes, je Mandalorian, ki se dogaja v oddaljeni fantazijski galaksiji iz Vojne zvezd. Storitev bo sicer sprva na voljo le v ZDA, Kanadi in na Nizozemskem. V ponedeljek pa bo na voljo še v Avstraliji in na Novi Zelandiji. V Disneyju načrtujejo, da bo storitev po vsem svetu na voljo še do konca prihodnjega poletja.

Na novi storitvi bomo lahko spremljali samostojno serijo o Lokiju. Foto: IMDb

Še ena izmed prednosti, s katero želijo v Disneyju pridobiti zveste stranke drugih pretočnih storitev, je cena storitve. Disney bo svoje vsebine namreč ponudil za 7 dolarjev, kar je skoraj pol manj od najbolj priljubljenega Netflixovega naročniškega paketa. Poleg tega bodo mnogim naročnikom na že obstoječe Disneyjeve storitve ponudili brezplačno naročnino za več let.

V prihajajočem letu bo tako zelo zanimivo spremljati boj za prevlado na področju pretočnih videovsebin. Mnogi uporabniki se že bojijo, da bodo za spremljanje svojih serij in filmov morali plačevati več naročnin hkrati, kar bo lahko znatno povečalo mesečni račun za vsebine. Poznavalci zato napovedujejo nov vzpon piratskega deljenja vsebin na spletu, ki je zaradi cenovne dostopnosti Netflixa v ZDA v zadnjih letih skoraj popolnoma zamrlo.