Če bi se izgubil dragoceni medvedek, ki je bil naprodaj v sloviti berlinski veleblagovnici KaDeWe, bi ga najbrž težko našla tudi Francozinja. Foto: EPA
Če bi se izgubil dragoceni medvedek, ki je bil naprodaj v sloviti berlinski veleblagovnici KaDeWe, bi ga najbrž težko našla tudi Francozinja. Foto: EPA
Ne dam te nikomur!
Izguba najljubše igrače je običajno boleča izkušnja. Foto: EPA

Magali Himbert, mati petih otrok, je idejo dobila, ker ni mogla nehati razmišljati o izredno travmatičnih izkušnjah otrok, ki izgubijo svojo najljubšo igračko.

Pustila je službo tajnice in se posvetila svojemu podjetju, ki najmlajšim in njihovim staršem ponuja več različnih storitev. Igrače lahko pri Magali registrirajo - Francozinja ima tako popis igrač, ki je še posebej koristen, če se medvedek, punčka ali celo dragocena odejica izgubijo.

Himbertova prodaja poseben šiviljski komplet, ki vsebuje košček blaga s serijsko številko, ki ga je treba prišiti na igračke. Del kompleta je tudi telefonska številka, na katero otroci lahko 24 ur na dan pokličejo Magali, ki jim pomaga pri iskanju izgubljenih dragocenosti.

"Princip je podoben tetoviranju psov. Če se pes izgubi, ga lastniki s pomočjo številke v ušesu laže najdejo," je povedala Francozinja.

Iskanje igrač tudi s pomočjo spletnih strani
Na neki spletni strani v Franciji je objavljenih kar 3.500 sporočil o izgubljenih igračkah. "Na pomoč, na pomoč! Moja hči je na železniški postaji v Poitiersu izgubila svojega sivo-belega pingvina z rdečim šalom," je zapisala ena od obupanih mam.

Velikokrat oglas spremlja celo fotografija izgubljene igračke, kar 80 odstotkov vseh sporočil pa napišejo matere otrok, ki so izgubili igračo.

Oglasil pa se je tudi neki psihiater, ki dvomi o koristnosti tovrstnih spletnih strani: "Mislim, da se v resničnem življenju moramo naučiti spopadati z izgubami že v otroštvu. To je del odraščanja. Včasih se sprašujem, kdo je bolj otročji, otroci ali starši."