Ko so se lokali zaradi ukrepov med širjenjem novega koronavirusa pri naših severnih sosedih morali zapreti, se je lastnik lokala v Pliberku Mihael Šumnik domislil, da bi sladoled, ki ga sami proizvajajo za gostilno, prodajali v bližnji trgovini.

"To počnemo, da preživimo. Če človek več tednov ali mesecev ničesar ne ukrene, težko preživi, zato išče druge poti," je pojasnil lastnik lokala Pazzo.

Ideja je padla na plodna tla, na pomoč je priskočila tamkajšnja zadruga Market Pliberk in prvi dvojezični sladoled v Avstriji ponudila kupcem. "Zamisel se je rodila v enem tednu, v dveh tednih pa je bil sladoled že v trgovini. Izdelali smo embalažo, oblikovali etikete in poskrbeli za oglaševanje. Z vsemi močmi in energijo smo uresničili spontano zamisel," je pojasnil poslovodja zadruge Bernhard Reiter.

Heidelbeere (Borovnica) piše na embalaži dvojezičnega sladoleda

Skupno proizvajajo 15 različnih vrst sladoleda, sedem jih ponujajo tudi v trgovini. "Ponujamo okuse lešnika, jogurta, višnje, limone, vanilje, jagode in seveda naše borovnice. Pozorni smo na to, da so sestavine lokalne. Doma imamo manjši nasad jagod in malin. Razmišljamo zelo lokalno," pojasnjuje Šumnik.

Sladoled pa je bil v prvih dneh že razprodan.