Z nakupom 250-ke postaneš član res ekskluzivnega kluba. Foto: AP
Z nakupom 250-ke postaneš član res ekskluzivnega kluba. Foto: AP
Pri Ferrariju so med letoma 1962 in 1964 izdelali le 39 primerkov modela 250 GTO. Foto: Reuters

MacNeil je za jeklenega lepotca srebrne barve, zmagovalca dirke Tour de France, plačal vrtoglavih 70 milijonov dolarjev, kar naj bi bila sploh najvišja vsota, ki jo je kdo kdaj plačal za kakšen avtomobil.

Podjetnik iz Chicaga svoje premoženje dolguje prodaji avtomobilskih predpražnikov in podlog višjega ranga, milijone pa vlaga predvsem v svoj impresivni osebni avtopark.

MacNeil ima med drugim v zbirki tudi Ferrarija 250 GT Berlinetta SWB iz leta 1960, zmagovalca nedavne dirke Concorso d'Eleganza Villa d'Este, Ferrarija 250 GT Lusso, Ferrarija 275 GTB, Ferrarija 365 GTB/4 "Daytono," Ferrarija F40 in Ferrarija F50.

Pri Ferrariju so med letoma 1962 in 1964 izdelali le 39 primerkov modela 250 GTO in izjemno redko je, da bi ga tisti, ki ga ima v lasti, prodal - za kakršno koli ceno, navaja CNN. Lastniki namreč pravijo, da se vrednosti 250-ke ne da izmeriti v denarju.

Klub za petičneže
Lastniki omenjenega modela so samodejno sprejeti v enega najekskluzivnejših klubov na svetu, katerega člani se dobivajo na mondenih lokacijah po vsem svetu.

Med člani kluba tako najdemo, denimo, modnega oblikovalca Ralpha Laurena, bobnarja Pink Floydov Nicka Masona in britanskega milijarderja lorda Anthonyja Bamforda, ki je tudi edini človek na svetu, ki ima v lasti kar dva primerka 250-ke.

"Ferrari 250 GTO je avtomobilski ekvivalent van Goghovih Sončnic in talisman za katerega koli zbiratelja," je povedal James Knight, predsednik oddelka za vozila pri britanski dražbeni hiši Bonhams. "In GTO, ki smo ga zdaj prodali, je eden izmed najboljših petih primerkov."