Vseh 60 audijev R8 competition bodo izdelali v tovarni v Neckarsulmu v Nemčiji. Foto: Audi
Vseh 60 audijev R8 competition bodo izdelali v tovarni v Neckarsulmu v Nemčiji. Foto: Audi

Ameriški oddelek Audija (Audi of America) bo na avtosalonu v Los Angelesu premierno pokazal zmogljivo različico modela R8 competition.
R8 competition je nadgradnja klasičnega R8 in je najboljši cestni približek dirkalnemu modelu R8 LMS ultra. "R8 competition je namenjen avtomobilskim navdušencem," pojasnjuje predsednik podjetja Audi of America Scott Keogh, ki pa bo lahko navdušil le 60 kupcev, tolikšno je število primerkov omejene serije.
Najhitrejši R8
Za pogon skrbi 5,2-litrski desetvaljnik z močjo 419 kilovatov, ki je povezan s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom S tronic. Rezultat je pospešek od 0 do 100 km/h v 3,2 sekunde, najvišja hitrost je okoli 320 km/h. S tem je najhitrejši R8, ki ga je Audi kdaj koli ponudil kupcem.
Vzdržljiv agregat
Izdelovalec pojasnjuje, da je posebna različica izdelana zato, da bi preizkušali meje. Atmosferski pogonski agregat V10 FSI si deli z dirkalnim modelom R8 LMS, ki je zmagal na 24-urni dirki v Daytoni in na Nürburgringu, kot tudi na nekaterih drugih pomembnih dirkah po vsem svetu. Večkrat nagrajeni pogonski agregat odlikuje zanesljivost, saj je treba prvi večji servis narediti šele pri 20.000 kilometrih ali po koncu dirkalne sezone.
Uporabili so dragi ogljik
Posebnost novinca so zunanji elementi iz lahkega ogljika, kot so fiksni zadnji spojler, ohišja zunanjih ogledal, stranska rezila, sprednji spojler in zadnji difuzor, znotraj pa so ogljik uporabili za izdelavo sredinske konzole in pragov. Z uporabo lahkega materiala so znižali težo in izboljšali stabilnost, ki sta ključni za boljše vozne lastnosti. Posebnost ekskluzivnega modela je, da omogoča pestro izbiro med različnimi barvami zunanjosti in notranjosti kot tudi platišči, športni izpušni sistem ima zaključke cevi v črni barvi visokega sijaja.