I.D. ni le prvi električni volkswagen, temveč tudi prvi samovozeči avtomobil te znamke. Foto:
I.D. ni le prvi električni volkswagen, temveč tudi prvi samovozeči avtomobil te znamke. Foto:

Kombilimuzinski koncept I.D. napoveduje nov oblikovni jezik, ki bo označeval vse prihajajoče električne modele te znamke. Obenem napoveduje tudi serijski model, ki bo pripravljen leta 2020 in ne bo nadomestil golfa, temveč bo na voljo vzporedno z njim.

Zasnovan je koncernski prilagodljivi platformi za električna vozila MEB, poganja pa ga elektromotor s 125 kilovati (170 KM), ki mu omogoča pospešek do stotice v manj kot osmih sekundah ter končno hitrost 159 kilometrov na uro.

Možje iz Wolfsburga niso še razkrili zmogljivosti njegovih baterij, a eno polnjenje naj bi po evropskem meritvenem ciklu zagotavljajo od 400 do 600 kilometrov dosega. Poleg tega naj bi bilo v I.D. mogoče vgraditi elektromotorje različnih zmogljivosti, kar velja tudi za baterijski sklop.
Zahvaljujoč vgradnji baterij v dno avtomobila se ta ponaša z razporeditvijo mase v razmerju 48:52 v korist zadnjega dela, kar naj bi zagotavljajo nevtralne vozne lastnosti. Baterije je mogoče polniti s kablom ali brezžično prek indukcijske polnilne postaje, pri čemer lahko že v 30 minutah dosežejo 80-odstotno napolnjenost.

Tudi brez volana
I.D. pa ni zgolj prvi električni Volkswagen nove dobe, temveč tudi izložba tehnologij za avtonomno vožnjo, saj gre za prvi povsem samovozeči avtomobil te znamke. Voznik mora za vklop avtonomnega načina vožnje le za tri sekunde pritisniti logotip na volanskem obroču, pri čemer se ta skrije v armaturno ploščo. Za ponoven prevzem nadzora nad avtomobilom pa zadošča pritisk na stopalko zavore ali plina. Predstavljena tehnologija naj bi bila na voljo leta 2025.

Med številnimi tehnološkimi sladkorčki velja omeniti tudi napredni projekcijski zaslon, ki podatke projicira tako, kot bi bili 15 metrov pred avtomobilom, kar pomeni, da lahko pri uporabi navigacije projicira puščice točno tam, kjer je treba zaviti. Poleg tega vključuje tudi 25-centimetrski (10-palčni) zaslon, ki s tremi prosojnimi sloji omogoča prikaz najrazličnejših podatkov.

Ob predstavitvi koncepta I.D. so pri Volkswagnu napovedali, da želijo do leta 2025 na letni ravni prodati milijon električnih avtomobilov, do takrat pa bodo na trg poslali več kot 30 električnih modelov, med katerimi bodo tudi manjši športni terenec, kupe ter naslednik limuzine phaeton.