Lani so na Japonskem prodali več kot 200.000 hibridnih toyot. Foto: EPA
Lani so na Japonskem prodali več kot 200.000 hibridnih toyot. Foto: EPA

Letni podatki o prodaji vozil na Japonskem so na prvo mesto prvič v zgodovini postavili Toyotin model prius, avtomobil s hibridnim, bencinsko-električnim pogonom, ki velja za do okolja prijaznega. Japonski Toyoti, sicer največjemu avtomobilskemu proizvajalcu na svetu, je lani na svojem domačem trgu uspelo prodati kar 208.876 priusov, kar je skoraj trikrat več kot v letu 2008.

Na drugo mesto se je uvrstil Hondin model fit, na tretje pa še ena Toyotina uspešnica, vitz. Zadnja dva sicer nista hibrida, a sodita v kategorijo majhnih, varčnejših in do okolja prijaznejših vozil, kar po mnenju analitikov kaže na vse večje zanimanje potrošnikov za t. i. zelena vozila.

Prodaja hibridov na Japonskem predstavlja že okrog 10-odstotni delež vseh prodanih novih vozil, drugod po svetu pa je do te številke še daleč. V Združenih državah naj bi hibridi dosegali le 2,8-odstotni tržni delež.