F 100 je že pred četrt stoletja predstavil glasovno upravljanje telefona v vozilu, tempomat, ki ohranja varnostno razdaljo, ksenonske žaromete in kartico za zagon vozila. Ti sistemi so danes del serijskih avtomobilov, leta 1991 pa so se slišali kot znanstvena fantastika. Foto: Mercedes-Benz
F 100 je že pred četrt stoletja predstavil glasovno upravljanje telefona v vozilu, tempomat, ki ohranja varnostno razdaljo, ksenonske žaromete in kartico za zagon vozila. Ti sistemi so danes del serijskih avtomobilov, leta 1991 pa so se slišali kot znanstvena fantastika. Foto: Mercedes-Benz

Pri Mercedes-Benzu so leta 1991 z vozilom F 100 predvidevali prihodnost serijskih avtomobilov: velik zaslon, kamero za vzvratno vožnjo, tempomat, nadzor tlaka v pnevmatikah ...
F100 je bilo prvo od številnih raziskovalnih vozil z oznako F, ki so jih do danes predstavili pri Mercedes-Benzu in s katerimi so najavili pionirske in vizionarske tehnologije. Prvo že leta 1886, ko je Carl Benz patentiral prvi avtomobil.
Oznako F, s katerim so označili raziskovalno vozilo, so z modelom F100 prvič predstavili leta 1991 na avtomobilskem salonu NAIAS v Detroitu, kasneje pa so sledili modeli F 200 imagination (1996), F 300 life jet (1997), F 400 carving (2002), F 500 mind (2003), F 600 hygenius (2005), F 700 (2007), F 800 style (2010), F 125! (2011) in F 015 luxury in motion, ki je bil kot zadnji v seriji predstavljen leta 2015.
Glasovno upravljanje že leta 1991
V F 100 je bilo mogoče glasovno upravljati mobilni telefon, ki je bil del vozila. Pomembne podatke je vozilo prikazovalo na osrednjem zaslonu za volanskim obročem. Na zaslonu je bilo s kamere za vzvratno vožnjo mogoče spremljati tudi dogajanje za vozilom. Vozilo je imelo ovgrajen radarski tempomat z možnostjo reguliranja varnostne razdalje, asistenco za ohranjanje smeri in celo sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu – danes znan pod kratico BSA (blind spot assyst). Z F100 je Mercedes predstavil tudi nadzor tlaka v pnevmatikah, ki je danes obvezen pripomoček vseh novih vozil v Evropi.
F 100 je imel poleg asistenčnih sistemov in povezljivosti tudi elektronski ključ, električno nastavljive sedeže in volan, mobilni faks, imel je vgrajen osebni računalnik, ki se je napajal s sončnimi celicami na strehi. Za namen raziskovanja so prvič predstavili novo tehnologijo žarometov. Kompaktne luči so za svojo svetilnost uporabljale plin. Danes to tehnologijo poznamo pod imenom ksenonski žarometi. F 100 je predstavil še eno tehnologijo, ki jo je Mercedes-Benz udejanil v serijskem avtomobilu - dvojno dno avtomobila v kombinaciji s prednjim pogonom.