Mazda je v Vegas pripeljala koncept na podlagi modela MX-5 RF in izboljšano različico koncepta MX-5 speedster evolution. Foto: Mazda
Mazda je v Vegas pripeljala koncept na podlagi modela MX-5 RF in izboljšano različico koncepta MX-5 speedster evolution. Foto: Mazda

MX-5 RF kuro je koncept, zasnovan z mislijo na cestno uporabo. Opremljen je z nastavljivim vzmetenjem in z zavornim sistemom Brembo z dvobatnimi čeljustmi spredaj iz dirkalnika MX-5 global cup. Poleg tega prinaša še sredinsko nameščen izpušni sistem proizvajalca OpenFlash, 17-palčna platišča iz lahke litine kot pri dirkalnikih MX-5 global cup, pnevmatike BFGoodrich rival G force in mat črno barvo karoserije.

Lahek, lažji, še lažji
V Vegas pa je Mazda pripeljala tudi koncept speedster evolution, ki se ga nekateri verjetno spomnite z lanskega sejma SEMA ali po nastopu na letošnjem festivalu hitrosti v Goodwoodu, pri čemer so mu tokrat namenili še nekaj izboljšav. Inženirji so se potrudili in avtomobilu odvzeli dodatnih 45 kilogramov in s tem spustili skupno maso na 898 kilogramov.

Odstranili so praktično vse, kar so našli pod armaturno ploščo, in klasične merilnike nadomestili z digitalno instrumentno ploščo. Poleg tega so odstranili tudi serijski akumulator in namesto njega vgradili litijevo baterijo, ki tehta samo dva kilograma.

Za estetski učinek so poskrbeli z nastavljivim vzmetenjem, dirkalnimi pnevmatikami BFGoodrich g-force rival R1 in ne nazadnje s posebno belo barvo.

Ob tem je Ken Seward, vodilni Mazdinih oblikovalcev za Severno Ameriko poudaril, da so z novim speedsterjem želeli pokazati to, kar MX-5 predstavlja že 27 let – lahko zasnovo in čisti užitek v vožnji.