Touran se bo na slovenskem trgu boril za mesto v samem vrhu svojega razreda. Foto: MMC RTV SLO/M. Kr.
Touran se bo na slovenskem trgu boril za mesto v samem vrhu svojega razreda. Foto: MMC RTV SLO/M. Kr.

Pri Volkswagnu poudarjajo, da poleg vidnih sprememb zunanjosti novi touran prinaša tudi veliko vsebinskih novosti in izboljšav. Med najpomembnejšimi je gotovo prenova ponudbe pogonskih agregatov, ki novincu zagotavljajo bolj ekonomično in do okolja prijaznejšo uporabo. Vstopno različico tourana tako poganja novi 1,2-litrski bencinski motor TSI z neposrednim vbrizgavanjem goriva in tlačnim polnjenjem. Največja moč, ki jo doseže, je 77 kilovatov (105 KM), največji navor pa 175 Nm. Razpon moči motorjev v ponudbi sega vse do 125 kilovatov (170 KM), trenutno pa prodajo začenjajo z dvema bencinskima in tremi dizelskimi.

Za vstopno različico tourana 1,2 TSI s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in paketom opreme trendline je treba na slovenskem trgu odšteti 17.791 evrov.

Nekaj manj kot 30 tisoč evrov pa je treba odšteti za trenutno najdražjo različico tourana z 2,0-litrskim motorjem TDI z največjo močjo 125 kilovatov (170 KM), 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom DSG in paketom opreme highline.

Novi touran, v katerem je dovolj prostora za sedem potnikov, dva sedeža v tretji vrsti sta na voljo za doplačilo, prinaša nekaj opaznih novosti tudi pri serijski in dodatni opremi - na primer izboljšan sistem pomoči pri parkiranju, kjer z volanom upravlja avtomatika, nov zmogljiv radijsko-navigacijski sistem z zaslonom na dotik ter žaromete, pri katerih lahko senčenje snopa dolgih luči prevzame avtomatika.

Z lansiranjem tourana na slovenskem trgu pa je povezan tudi uradni začetek veljave podaljšanega jamstva za tretje in četrto leto za vsa nova osebna vozila znamke Volkswagen.