Med prvimi odmevnimi kopijami je bil lifan 320. Foto: Proizvajalci
Med prvimi odmevnimi kopijami je bil lifan 320. Foto: Proizvajalci

Pri podjetju Lifan so leta 2008 predstavili model lifan 320, ki ga poganja 1,3-litrski motor. Veliko pozornosti je požel zaradi kultnemu mini cooperju sorodnega videza. Leta 2013 je bil prenovljen, oblikovno pa je zdaj bolj kot miniju podoben malemu fiatu 500.

Pri kitajskem proizvajalcu Landwind so leta 2014 predstavili model landwind X7, ki je kopija range rover evoqua. Cena - 16.500 evrov. Pri Shuanghuanu so predstavili model SCEO, ki s prednjim delom spominja na prvo generacijo lexusa RX, bok in zadek vozila pa razkrivata neverjetno podosbnost z modelom BMW X5. Bavarci tega niso spregledali, zato so se odločili za tožbo. Rezultat: kitajske kopije niso smeli prodajati v Nemčiji.
Kopirali tudi teslo, model S
CH Auto Lithia je z boka posnemala športnega audija R8 in izdelala električno različico. Geely beauty leopard je kitajska zmes hyundaia coupeja spredaj in toyote supre zadaj. Na srečo Geely po prevzemu Volva ni uporabil enakih metod pri oblikovanju prestižnih švedskih modelov.
Pred časom je prišel na vrsto za kopiranje tudi tesla model S. Pri podjetju Youxia so pri modelu ranger X skopirali tako zunanjost kot potovalno kabino. Kitajci trdijo, da je pospešek njihovega vozila od 0 do 100 km/h 5,6 sekunde. Ko so novinarji na Teslo Motors naslovili vprašanje, kaj menijo o kopiji, so ostali brez komentarja.
Pri podjetju Shuanghuan Auto Noble so prezrcalili dvosedežnega smarta fortwo in zanimivo v svoj model M600 vgradili štiri sedeže. Pri Dojo Pionnerju so se lotili predelave malega aston martina cygneta in naredili električni klon, ki zmore najvišjo hitrost 60 km/h.
Kitajci pa so začeli kopirati celo logotipe. Pri podjetju BYD ne morejo skriti podobnosti z značko BMW, le malo so se poigrali z grafiko.