Foto: Reuters
Foto: Reuters

Redni letalski potniški promet je na brniškem letališču po dveh mesecih in pol stekel konec maja s prihodom prvega letala Air Serbia iz Beograda. Ta Ljubljano in Beograd za zdaj povezuje dvakrat tedensko. Prejšnji teden je nato sledil še Montenegro Airlines, ki bo v Podgorico letel štirikrat tedensko.

Ta teden so polete obnovili nemška Lufthansa v Frankfurt, na eno največjih evropskih letalskih vozlišč bo za zdaj letela šestkrat tedensko, madžarski nizkocenovni prevoznik Wizzair, ki bo na belgijsko letališče Charleroi letel dvakrat na teden, in danes tudi Transavia, ki bo v Amsterdam za zdaj letela trikrat tedensko.

Prihodnjo sredo je napovedana vrnitev Air Francea, ki bo v Pariz letel dvakrat tedensko, 29. junija pa naj bi se vrnil Brussels Airlines, ki pa je po pojasnilih Fraporta Slovenija napovedal letenje za posamezne dni.

Na voznem redu več evropskih prestolnic

Julija začnejo predvidoma leteti britanski nizkocenovni prevoznik Easyjet na londonski letališči Stansted in Gatwick ter v Berlin, poljski Lot v Varšavo, Turkish Airlines v Carigrad in ukrajinski Windrose v Kijev.

Avgusta pa naj bi polete nato obnovili ruski Aeroflot v Moskvo, British Airways na največje evropsko letališče Heathrow (predvidoma 3. avgusta) ter prevoznika Arkia in Istrair v Tel Aviv.

Najavljeni so že tudi čarterski poleti, in sicer že prihodnji četrtek v Dubrovnik, z začetkom julija nato na grške destinacije Karpatos, Krf, Kefalonija, Heraklion, Santorini, Preveza, Lefkada, Rodos, Samos in Zakintos, avgusta pa še v Antalyo (Turčija) in Hurgado (Egipt).

Za obnovo preostalih poletov prevoznikov iz skupine Lufthansa, torej Swissovega poleta v Zürich in Lufthansinega v München, v Fraportu Slovenija za zdaj ne morejo dati zanesljive informacije, ker je vnovičen zagon odvisen od povpraševanja in umirjanja razmer v povezavi s covidom-19. Datumi in pogostost poletov se namreč dnevno spreminjajo, kot veliko oviro pa na Brniku vidijo to, da večine držav, ki so letalsko zanimive, še ni na t. i. seznamu varnih držav, zaradi česar se potniki ne odločajo za potovanje, razen če je nujno.