Festival sloni na štirih stebrih, in sicer ustvarjalnosti, inovativnosti, motivaciji in festivalskem vzdušju, so sporočili organizatorji festivala. Zasnovan je na principu infosponginga, kar pomeni, da s spoznavanjem drugih sektorjev krepimo svojo inovativnost in ustvarjalnost. Pravzaprav gre za nekakšen Linkedin v živo, intimni, kreativni networking, ki je postavljen v sproščeno ozračje festivalskega utripa.

"Obenem pa SoundGarden deluje kot kreativni oddih, saj našim idejam zagotovimo popolno prežetost s kreativnostjo in inovativnostjo," menijo organizatorji dogodka.

Navedli so tudi, da se bodo tako obiskovalci lahko sprostili in napolnili z energijo prodornih slovenskih glasbenih ustvarjalcev.

Želijo pa se povezati s posamezniki, ki iščejo partnerje pri kreiranju svojih projektov ali si želijo spremembe v svojem poslu, radovedneži, ki želijo vpeljati novosti v svoje delo, in podjetji, ki razmišljajo zunaj okvirov.

Na presečišču različnih sektorjev
SoundGarden je nastal z željo po ustvarjanju ustvarjalnih prebojev, ki se bodo zgodili v sklopu festivalske atmosfere. Gre za prostor, kjer se srečajo in soustvarjajo različni sektorji, kot so turizem, šport, kulinarika, znanost, trendi, glasba in podjetništvo. Vsi pa imajo skupni imenovalec – uvajanje inovativnih pristopov in iskanje drugačnih konceptov, ki si jih je mogoče izposoditi iz drugih panog in z njimi postavljati svojo unikatno vrednost.

SoundGarden združuje navdihujoče govorce, razstavne predstavitve, ustvarjalne delavnice, svetovalnice, šport, kotičke za networking in glasbo. Vse bo postavljeno ob Velenjsko jezero, ki ponuja številne možnosti za ustvarjanje festivalskega vzdušja.