Foto:
Foto:
Javnost si želi več informacij o vstopanju v EU.

Ugotovitve kažejo, da večina od 1.000 udeležencev v anketi meni, da RTV Slovenija v precejšnji meri uspešno uresničuje poglavitno nalogo javne radiotelevizije - zagotoviti ponudbo vseh programskih zvrsti in tematik, ki zadovoljujejo potrebe in želje vseh ciljnih skupin.

Kot so na RTV Slovenija zapisali v sporočilu za javnost, bodo izsledki poglobljene in podrobne raziskave v pomoč ustvarjalcem pri oblikovanju programskih segmentov nacionalnega radia in televizije, hkrati pa raziskava predstavlja del dolgoročne razvojne strategije RTV Slovenija.

Več informacij o vstopu v EU
Anketiranim gledalcem in poslušalcem RTV Slovenija so v programih všeč poglobljene in razširjene dnevne in aktualne informativne vsebine, sprostitvene in izobraževalne vsebine, na televiziji še posebej vsebine za otroke in mladino, na radiu pa športne vsebine. Nujne bi bile izboljšave informativnih in izobraževalnih vsebin o vstopu v EU, menijo vprašani. Kot izhaja iz izsledkov ankete, se poslušalci in gledalci zavedajo, da mora javni medij - za razliko od komercialnega - delovati v interesu javnosti.

Stopnja zadovoljstva s programsko ponudbo višja od prevladujočega vtisa
Glede na izsledke je tako načeloma razvidno, da je stopnja zadovoljstva z obstoječo programsko ponudbo RTV Slovenija na precej višji ravni od prevladujočega vtisa, ki ga v Sloveniji sicer ustvarjajo mediji in skupine posameznikov.

Tako je prvi televizijski program med anketiranimi gledalci zaznan kot vpliven, resen, formalen, izkušen in razgledan program, sodeč po anketi pa naj bi bili zadovoljni tudi s pestrim in razgibanim drugim programom, ki je naravnan k športu, saj so ga ocenili za dinamičnega, družabnega in razigranega. Pri televizijskem programu koprskega regionalnega centra pa je anketirancem všeč sproščenost, družabnost, zabavnost in drugačnost. Prvi radijski program po mnenju večine zaznamuje dolga tradicija, resnost in formalnost, osnovna značilnost, ki jo pripisujejo drugemu programu, pa je raznolikost, saj združuje tako razvedrilo kot tudi informiranje.