Slovenija

Poudarki

  • V sindikatu SDRES opozarjajo, da nove pogodbe vsebujejo člene, ki niso skladni z delovno zakonodajo.
Premogovnik Velenje
V skupini Premogovnik Velenje so se odločili za reorganizacijo dela, ki pa v hčerinski družbi HTZ ni minila brez zapletov. Foto: BoBo
Premogovnik Velenje
V okviru reorganizacije so invalida v družbi HTZ premestili z ukinjenega delovnega mesta vratarja na delovno mesto v delavnici. Foto: BoBo
Premogovnik Velenje
V družbi HTZ poudarjajo, da so reorganizacijo uskladili z reprezentativnim sindikatom. Foto: BoBo

Dodaj v

Reorganizacija v Skupini Premogovnik Velenje: variabilna plača, fleksibilen delovnik in odpovedi

V družbi HTZ, ki je del Skupine PV, poudarjajo, da je bila reorganizacija potrebna in da so upoštevali vse pripombe
10. avgust 2018 ob 06:39
Velenje - MMC RTV SLO

V invalidskem podjetju HTZ, sicer hčerinski družbi Premogovnika Velenje, pospešeno izvajajo reorganizacijo delovnih mest. V Sindikatu delavcev rudarstva in energetike Slovenije (SDRES) ob tem opozarjajo, da so nove pogodbe v nekaterih točkah zakonsko problematične, saj med drugim predvidevajo variabilno plačo.

Delavcem so za podpis novih pogodb dali na voljo le nekaj dni časa, tistim, ki pogodb niso želeli podpisati, pa so pogodbe preprosto odpovedali in jim ponudili nove.

V invalidskem podjetju HTZ so ob koncu lanskega leta začeli pospešeno izvajati reorganizacije delovnih mest. Kot pojasnjujejo v podjetju, so se za to odločili na podlagi načrta finančnega in poslovnega prestrukturiranja iz leta 2014. "Zaradi ciljev, ki si jih je družba zadala v načrtu, je vodstvo družbe ugotovilo, da obstoječa organiziranost, skupaj z zastarelo sistemizacijo delovnih mest, ne ustreza današnjim potrebam družbe in njenim delovnim procesom," so zapisali v podjetju.

Ob tem dodajajo, da je bila zadnja večja sistemizacija v podjetju opravljena leta 1991, "dobra praksa pa je, da se delovna mesta pregledajo in posodobijo vsakih pet do osem let". V družbi hkrati poudarjajo, da nova sistemizacija delovnih mest "omogoča učinkovito in fleksibilno izvajanje poslovnih funkcij, razvoj procesne organiziranosti, učinkovitost delovnih procesov, uspešnost družbe, njeno obvladljivost in preglednost vodenja". Sistemizacijo so izvedli že v dveh družbah Skupine Premogovnik Velenje, in sicer PV Invest ter HTZ, trenutno pa poteka v Premogovniku Velenje.

Variabilna osnovna plača, fleksibilen delovni čas ...
A v SDRES-u opozarjajo, da so nove pogodbe v nekaterih točkah pravno vprašljive, prav tako pa posegajo tudi v pravice delavcev. Med drugim jih moti določba v opisu dela, ki dopušča, da delavec pod pogoji, določenimi z zakonom, kolektivnimi pogodbami ali splošnimi akti, opravlja tudi drugo delo. Prav tako je zanje sporna določba, da je v določbi o najnižji osnovni plači dodatek, da se pri njej upošteva doseganje pričakovanih delovnih rezultatov. V SDRES-u poudarjajo, da mora biti osnovna plača pogojena z zahtevnostjo delovnega mesta in ne more biti variabilna.

Sporna po oceni SDRES-a je tudi določba, ki pravi, da se polna delovna obveznost med koledarskim letom lahko spreminja z internim aktom delodajalca, kar v SDRES-u ocenjujejo kot nezakonito določbo. Prav tako jih v SDRES-u moti, da pogodba na več mestih omenja skladnost z internimi akti delodajalca, čeprav gre za materijo, ki bi morala biti predmet kolektivne pogodbe. V SDRES-u so zato svojim članom sprva svetovali, naj novih pogodb ne podpišejo, ko pa je delodajalec posegel po odpovedi stare in ponudbi nove pogodbe, pa so se v SDRES-u odločili, da bodo na sodišču dokazovali nezakonitost take odpovedi.

PV: Uskladili smo se z reprezentativnim sindikatom
V Premogovniku Velenje ob tem poudarjajo, da so se pred sprejemanjem sistemizacije delovnih mest večkrat posvetovali in uskladili z reprezentativnim sindikatom, in sicer Sindikatom pridobivanja energetskih surovin (SPES), drugim aktivnim sindikatom v Skupini Premogovnik Velenje. SDRES namreč v družbi HTZ nima priznane reprezentativnosti, zaradi česar so se v SDRES-u odločili reprezentativnost dokazovati s tožbo.

Sicer pa predstavnik SDRES-a Asmir Bečarević opozarja, da so v HTZ-ju nove pogodbe delavcem začeli vročati le dober mesec dni pred veljavo nove sistemizacije, ki se je uveljavila decembra lani. Vsak delavec pa je imel na voljo le nekaj dni oziroma najnižji zakonsko določen rok za pregled in morebiten ugovor pogodbi in ne nazadnje tudi končni podpis.

V družbi HTZ so nam sicer odgovorili, da je delodajalec vsem zaposlenim vročal pogodbe na sedežu, po vnaprej znanem razporedu. "V primeru odsotnosti posameznega delavca se je vročitev dogovorila prek vodje in se nato izvedla v prostorih kadrovske splošne službe. V posameznih primerih pa se je izvedla osebna vročitev."

Vročanje z zasledovanjem delavca
A v praksi izročevanje novih pogodb ni bilo vedno tako preprosto. Tako je prav zaradi spora pri vročanju nove pogodbe dobil izredno odpoved član sveta delavcev družbe, ki je novi sistemizaciji zaradi spornih členov tudi večkrat nasprotoval. Temu delavcu je novo pogodbo poskušal vročiti kar vodja projekta reorganizacije delovnih mest tudi na avtobusni postaji. Ko ga je delavec večkrat zavrnil, da bo pogodbo prevzel v kadrovski pisarni, je poskušal znova, preden je delavcu prekipelo in je vodji projekta izrekel več kletvic. Zaradi zmerjanja z žaljivkami in groženj so v HTZ-ju, kljub mnenju sveta delavcev, da gre za pretiran ukrep, posegli po izredni odpovedi delovnega razmerja.

Delavec, ki je odpoved prejel, vztraja, da je poskus vročitve mejil na nadlegovanje, saj je že sam poskušal prevzeti pogodbo v kadrovski pisarni nekaj dni prej, kjer pa ni bilo nikogar. V naslednjih dneh pa je delal nočne izmene, vodja projekta pa ga je z vročitvijo čakal pred izhodom z delovnega mesta in mu sledil do avtobusne postaje. Drugi dan pa ga je na izhodu iz jame, kjer je običajno službeno vozilo za prevoz do vhoda v podjetje, pričakal s prevozom kar vodja projekta in mu znova vročal novo pogodbo.

Odpoved zaradi kletvic, namenjenih vodji projekta
Ko mu je vodja projekta sledil do seje sveta delavcev in se med drugim postavil pred vrata, pa je delavec izrekel kletvice, za katere poudarja, da jih obžaluje, a je k njim prispevalo nadlegovanje vodje projekta, ki mu je hotel pogodbo vročiti na neprimeren način. Delavec vztraja, da jo je imel namen pobrati sam v kadrovski pisarni, hkrati pa meni, da ga je vodja projekta z nenehnim zasledovanjem in neprimernim odnosom skušal sprovocirati, zato je zadevo prijavil tudi komisiji za mobing v podjetju, ki pa trpinčenja ni ugotovila. Delavec bo odpoved izpodbijal po sodni poti.

Premestitev invalida iz vratarnice v delavnico
Drugi primer vprašljivih praks pri reorganizaciji pa je primer delavca, ki je bil pred reorganizacijo zaposlen na delovnem mestu vratarja, kjer je opravljal tudi naloge tehtalca. Na delovnem mestu je bil zaposlen kot invalid z različnimi specifičnimi zdravstvenimi težavami, zaradi katerih mora biti v čistem delovnem okolju in opravljati omejeno fizično delo.

Z reorganizacijo so v družbi ukinili delovno mesto vratarja in omenjenemu delavcu ponudili delovno mesto Popravljavec objemk JLP. To delovno mesto poteka v delavnici, je fizično in tudi precej bolj naporno ter po mnenju delavca neprimerno za njegovo zdravstveno stanje. Zato se je odločil odpoved pogodbe s ponudbo nove izpodbijati po sodni poti.

A ko se je odločil za to potezo, so mu v družbi poslali pisni opomin z možnostjo zagovora. V opominu mu očitajo, da je zavrnil preverjanje praktične usposobljenosti za varno delo na delovnem mestu, s čimer je kršil delovne obveznosti. Bečarević ob tem poudarja, da na strani delodajalca sploh niso konkretizirali, kdo naj bi delavca pozval na to preverjanje, niti tega, kako naj bi ga delavec zavrnil. Obenem pa poudarja, da je bil delodajalec, če drži, da je delavec delal brez preverjanja usposobljenosti za varno delo, v prekršku. V SDRES-u so zato delodajalca pozvali k umiku opozorila in vabila na zagovor.

Luka Lukič
Prijavi napako
Komentarji
Homer.
# 10.08.2018 ob 07:15
In kaj pravi država, saj govorimo o invalidskem podjetju?
Najbrž nič .......

Pred leti so v Kopru invalidsko podjetje INDE uspešno shebali, invalidi pa končali na cesti.
Še tisti drobiž s katerim so dobili žepnino (težko je tistemu znesku reči plača) jim je bil odveč.
Ti tipi so sramota za človeško vrsto!
džeko
# 10.08.2018 ob 07:06
No pa se je začela privatizacija tudi rudnika....zdaj sam čakam, da sprivatizirajo še termoelektrarno, s tem da bom prej vse mi plačali...
zozozo
# 10.08.2018 ob 08:50
@hijena - To je v privatnem sektorju stalnica, da te porabijo za vse možno!

To je mogoče "stalnica" pri kakih zelo slabih delodajalcih, nikakor pa ne v celem privatnem sektorju.

Ni prav, ampak tako je, tudi sam sem šel skozi to!

Torej, ni prav, ampak ker si ti imel smolo, da si naletel na to, naj jo imajo še drugi?
zozozo
# 10.08.2018 ob 08:37
@Hijena -

Kaj je sporno, da moraš v službi opravljat drugo delo, od tistega, ki je tvoj poklic, in za katerega si zaposlen? A misliš,. da npr. inženirji po končanem projekiranju še posesajo pisarne in operejo WC-je, ali pa grejo šefu nasekat drva za zimo?

Res, kam smo prišli v tej državi, če ljudje mislijo, da smejo delodajalci delati z delavci, kar jim pade na pamet.
aless70
# 10.08.2018 ob 07:40
So se že zmenili, kje bodo "prikazovali izgubo"?
V rudniku ali TEŠ 6?
zozozo
# 10.08.2018 ob 08:34
@Repec - "Bistveno preplačani"? Kaj naj bi to sploh pomenilo? A če bi tebi dali večjo plačo, bi mislil, da si preplačan?
Tine Maza
# 10.08.2018 ob 08:35
Zaradi raznih Repcev (R zamenjaj s C) ljudje mislijo da je Levica radikalna stranka.

Radikalci so pravzaprav zbrani na desni in okoli t.i. radikalnega centra. Torej praktično v vseh slovenskih parlamentarnih strankah ... razen Levice.
Bivši uporabnik
# 10.08.2018 ob 06:55
Kdaj bo narod dojel da so drzavne, javne, nacionalne firme v resnici privat podjetja tistega ki vlada (pri nas na zeljo naroda povsem legitimno ze 25let od sd in lds=smc) in tudi tem gospodarjim kre za maksimalizacijo dobicka za vsako ceno ker vedo da jih boste kljub temu cez 4 leta izvolili ker so pac levi
Šentvid
# 10.08.2018 ob 10:57
S pri manjkanjem aktualnih novic gremo malo "rudarit" v premogovnike Velenje .
"V invalidskem podjetju HTZ so ob koncu lanskega leta začeli pospešeno izvajati reorganizacije delovnih mest. ,,,,,,,"

@Luka Lukič , Manjka normativni podatek , koliko ton preMOGA mora v vsak invalid premetati z leva na desno !

lp
aless70
# 10.08.2018 ob 10:46
@katja79

Imaš prav.
Na mojem računu predstavlja "gola" cena električne energije ca. 25%.
Ampak dvig plač bo tudi to dvignil. Zakaj že?
Bil v prejšnji sobotni intervju z dobrim poznavalcem (pozabil zdajle ime, poguuglaj) slovenske energetike in je jasno povedal, da je pri nas v energetiki 1.000 delovnih mest. Trenutno pa je zaposlenih 5.000 ljudi in vsi na visoko nadpovprečnih plačah...
...potem se pa pojdi...
laser
# 10.08.2018 ob 08:59
Sindikat Sdres zavaja, tudi pri poskusu vročitve je dotični igral umazano igro. Bile so konkretne grožnje, po sodni poti je izgubil. Meddrugim je že zdavnaj imel izpolnjene vse pogoje za upokojitev. Imajo manj kot 60 članov, znajo pa izigravati.
7up
# 10.08.2018 ob 07:34
Mislim, da bi tudi novinarja morali ppslati ns tečaj pisanja... Prav mukutrpno je brati njehove "zapise".
theone
# 10.08.2018 ob 06:51
Ja tudi v drzavnih firmah se bo treba navadit da nismo vec 1967 in da steje kaj znas in kako delas in ne partijska izkaznica
moj floki
# 10.08.2018 ob 22:09
Temu delavcu je novo pogodbo poskušal vročiti kar vodja projekta reorganizacije delovnih mest tudi na avtobusni postaji. Ko ga je delavec večkrat zavrnil, da bo pogodbo prevzel v kadrovski pisarni, je poskušal znova, preden je delavcu prekipelo in je vodji projekta izrekel več kletvic.

Ste bili kdaj na tem, da bi morali izmuzljivcu vročiti nekaj, kar noče sprejeti? Ste se kdaj trudili okrog arogantnih primitivcev, ki sicer ne znajo dobro pisati, se pa zelo dobro razumejo na "svoja prava"? Zdaj bo že sporno, če bo takemu kujonu papirje vročala napačna oseba, pa celo na delovnem mestu. Lepo vas prosim, te "pravice" so prišle do absurda, sindikalisti pa se obnašajo kot diverzanti.
Hijena
# 10.08.2018 ob 08:34
"Med drugim jih moti določba v opisu dela, ki dopušča, da delavec pod pogoji, določenimi z zakonom, kolektivnimi pogodbami ali splošnimi akti, opravlja tudi drugo delo. Prav tako je zanje sporna določba, da je v določbi o najnižji osnovni plači dodatek, da se pri njej upošteva doseganje pričakovanih delovnih rezultatov."
Kaj je zdaj tu spornega?
A to, da delavec dela tam kjer ga potrebujejo?
Ali pa mogoče to, da bodo pridni nagrajeni, lenuhi pa ne?
katja79
# 10.08.2018 ob 11:04
@aless79
Imaš prav.
Na mojem računu predstavlja "gola" cena električne energije ca. 25%.
Ampak dvig plač bo tudi to dvignil. Zakaj že?
Bil v prejšnji sobotni intervju z dobrim poznavalcem (pozabil zdajle ime, poguuglaj) slovenske energetike in je jasno povedal, da je pri nas v energetiki 1.000 delovnih mest. Trenutno pa je zaposlenih 5.000 ljudi in vsi na visoko nadpovprečnih plačah...


Prvič, o dvigu plač v članku ni govora, ali pa ga jaz ne najdem.
Od kod ti podatek, da je trenutno zaposlenih 5.000 ljudi na visoko nadpovprečnih plačah?
Dvomim, da rudar v premogovniku (mislim, da jih je okoli 1000), prejema visoko nadpovprečno plačo. Če pa imamo na raznih agencijah in podobnem, kar se šteje v energetski sektor, preveč zaposlenih, za katere predvidevam, da prejemajo visoke plače in niso problem tisti v samih proizvodnih podjetjih, pa vas enostavno ne razumem, da je potrebno ob vsaki takšni novici v stilu "jaz sem favš" pisati negativne komentarje v stilu, kot jih.
katja79
# 10.08.2018 ob 10:40
@Repec
In denar za to pride iz placila elektrike. Ce v tem sektorju place dvignemo, se dvignejo tudi poloznice za elektriko.

Še ena brihta.... plačilo elektrike znaša približno 1/3 tvojega računa, ostalo je:
1. omrežnina za sistemskega in distribucijskega operaterja
2. prispevek za delovanje operaterja trga
3. prispevek za zagotavljanje podpor za SPTE in OVE
4. prispevek za energetsko učinkovitost
5. trošarina
6. DDV
7. morebitni drugi stroški, ki jo zaračuna tvoj dobavitelj elektrike

Torej od 8 postavk na računu gre proizvajalcem elektrike samo 1, ostalo gre pa državi, agencijam in dobaviteljem.
mile952
# 11.08.2018 ob 17:27
@moj floki, a ni imel en slovenski politik velike probleme, ker je imel premajhen poštni nabiralnik, sodni vročevalec mu pa ni mogel vročiti pošte niti pred kamerami? Sedaj pa menda še poteke njegova tožba, ker ni zadovoljen, zaradi zastaranja primera? Zakaj bi bil navaden izmikač kaj drugačen od etabliranega politika? Folk gleda in se uči in si misli: I ja bih tata...
Eska
# 10.08.2018 ob 15:01
So se pogoji dela spremenili ali je to le novo hujskanje?
deželan
# 10.08.2018 ob 10:49
Če pogledamo na položnico za elektriko dobimo :
Stroški proizvodnje 22,13%, transport 0,28%, obračunska moč 0,28%, dajatev DDV in ostale davki 77,32% je skupaj 100,00%.
copcop
# 10.08.2018 ob 10:31
Lep primer državnega podjetja, ki dela izgubo, katero pokrivamo davkoplačevalci. Potem pa prebiramo o cirkusu, ker so enega premestili na drugo delovno mesto. Pri vsem odtekanju denarja, zgrešenih naložbah in nesposobnosti uprave in sindikata, ki de facto vodi rudnik, je vročanje pogodbe največji problem?
viisaus
# 10.08.2018 ob 10:04
Vsa lepota državnih podjetij.Največje kršitve delavcev se dogajajo v tako imenovanih državnih podjetjih....in potem je levica proti,da se tako podjetje proda.Luka koper,če potrebujejo toliko in toliko tisoč delavcev preko IPS-ov bi jih brez problema redno zaposlili vsaj 70 %,,ok 30 pa bi bilo variabilnega dela,glede na potrebe.Toda ne,,država z temi delavci služi na polno,izkorišča na polno,ker je to državno podjetje in ne bodo zjeb.... sami sebe.No levičarji tega dela v šoli še niso uzeli in se na vse pretege trudijo,da bi bilo čim več takega izkoriščanja.Če privatno podjetje ne plača delavcem prispevkov,faše blokado računa v 5-ih dneh,medtem ko državno podjetje lahko ne plačuje leta in leta,se ne zgodi nič.Kaj imamo državljani od NLB''' nič..servisira gospodarstvo?? a res.. nakladanje v luno,ko sem zadnjič financiral nov projekt,mi je dala NLB daleč najslabšo ponudbo in sem v zel in plačal kredit pri italijanih...toda javni sektor,kateri so volilci levih strank,se na ekonomijo spozna,kot krava na sedlo,in potem je tako kot je...administrativno urejajo gospodarstvo..plansko gospodarstvo in podobne neumnosti....
moj floki
# 10.08.2018 ob 21:45
@hijena - To je v privatnem sektorju stalnica, da te porabijo za vse možno!

Če ima delodajalec denar, da mu inženirji pucajo sekret, je pač stvar inženirjev da to počno, ali pa gredo stran. Če so dobri bodo hitro našli delo drugje, delodajalec si bo moral pucati sekret sam. Če pa inženirji niso za kaj več, ali pa si ne upajo iti proč, pa....
Dajte streznimo se, zaposlitev je pač menjava mojega časa za denar, ne pa poroka z bogato nevesto, od katere moraš še nekaj izcuzati preden greš.
Bivši uporabnik
# 10.08.2018 ob 11:45
@Tina Maze
Mja tako delujejo stvari ja. 90% je radikalcev, 10% pa ne. Sliši se zelo verjetno
Virunum
# 10.08.2018 ob 10:24
Naš delavski konglomerat iz SAP Šaleška dolina ugaša... Škoda... Bili so to lepi cajti življenja na račun partije, Socialnih (uh)Demokratov, planskega gospodarstva, državnih poroštev, namišljenih investicij, prodajanja energetske megle, zapravljanja državnega in evropskega denarja... Mater, če bi Šarcu uspelo sestavit vlado in preložit zaton socializma v naši lepi dolini vsaj do naslednjih volitev... Držimo pesti...
moj floki
# 10.08.2018 ob 21:52
V SDRES-u poudarjajo, da mora biti osnovna plača pogojena z zahtevnostjo delovnega mesta in ne more biti variabilna.

Sindikalisti so tako ali tako krivi, da je marsikatera firma šla cugrunt, ker so trmasto vztrajali na pravicah ki so si jih izmislili še v samoupravljanju. Zdaj, ko delavci nismo več lastniki tovarn je pač treba razumeti da sta osnovna plača in zahtevnost delovnega mesta nekaj, za kar si je treba prizadevati (dokazovati) vsak dan sproti, ne pa samo enkrat, dvakrat in potem ladovina do penzije
Hijena
# 10.08.2018 ob 10:32
@ zozozo
"To je mogoče "stalnica" pri kakih zelo slabih delodajalcih, nikakor pa ne v celem privatnem sektorju."
Več kot pol privatnega sektorja je takšna. Še posebej manjša, družinska podjetja.
"Torej, ni prav, ampak ker si ti imel smolo, da si naletel na to, naj jo imajo še drugi?"
Ne! Ni vse tako slabo, kot nekateri poskušajo prikazati. Delavci se pač preusmerijo tja, kjer se bolj potrebujejo. Če ti je pa izpod časti tu in tam poprijeti za malo bolj umazano delo, potem pa res ne vem.
V HTZ jim je pa do zdaj bilo lepo in vsega lepega je enkrat konec.
Bivši uporabnik
# 10.08.2018 ob 10:16
Vidm, da je vecino ljudi v sloveniji zajela histerija levice.
Tko poglejte: v sektorju energije (kar rudnik je) so place izjemno visoke, ce jih primerjamo proti ostalemu gospodarstvu. In denar za to pride iz placila elektrike. Ce v tem sektorju place dvignemo, se dvignejo tudi poloznice za elektriko. Ce pa tem druzbam (kljub pritiskom sindikatov) uspe optimizirati delo, bodo cene nizje ali pa vsaj rastle ne bodo.
Tako, da ce mislite pomagat sindikatom pri njihovih zahtevah, se zavedajte, da boste to tudi placali dobesedno iz svojega zepa.
prizemljen
# 10.08.2018 ob 09:49
Prav tako je zanje (za SDRES - sindikat, če ne veste) sporna določba, da je v določbi o najnižji osnovni plači dodatek, da se pri njej upošteva doseganje pričakovanih delovnih rezultatov.

Bog nam pomagaj. Za sindikate je sporno, da se od delavca pričakuje, da bo učinkovito delal.
Nimrod no.1
# 10.08.2018 ob 07:03
Zeh.. Pravice delavcev...

A je Trump kaj pomembnega tvitnil??
Bivši uporabnik
# 10.08.2018 ob 10:51
Katja.... Ne bodi pozresna, ocitno si ali pa imas nekoga zaposlenega v energetskem sektorju.
Mogoce se na racun za elektriko pripoji se sedem (7) drugih pijavk, a to ne pomeni, da je cena elektrike samo ena osmina (1/8) racuna. In tudi, ce bi bila, sam nisem pripravljen placevati vec, zato da imajo tam prevelike place (ti, ce mislis lahko pa posebej se naklazujes denar tem delavcem)
Casi, ko se cene storitev in dobrin dvigujeo kar tako, ker bi nekdo hotu zelo bogato placo so pocasi mimo. In gospodarske druzbe so dolzne samim sebi, da pazijo in optimizirajo stroske.
deželan
# 10.08.2018 ob 09:23
V SDRES-u poudarjajo, da mora biti osnovna plača pogojena z zahtevnostjo delovnega mesta in ne more biti variabilna.

Pa poskusimo razumeti kako lahko to v praksi deluje, če je plača odvisna le od tega da prideš v službo.

Primer : Imaš pokvarjeno pipo in naročiš državno podjetje, da ti pošlje nekoga jo popravil. Pošljejo možakarja in le ta en mesec vsak delovni dan hodi za 8 ur k tebi popravljat pipo. Konec meseca ti napiše račun, kljub temu, da piša še vedno ne deluje. Kaj storiti ? Delavec ima po zakonu pravico do plače, ker je hodil v službo, vsak dan je prihajal torej ti ne ostane drugega kot račun plačati. Verjetno da bi se plačilu take " storitve " uprl tudi sindikalni funkcionar.
gospod iskreni
# 10.08.2018 ob 11:55
Ta rudnik bodo slej kot prej morali zapreti. Veseli naj bodo, da imajo delo.
Bivši uporabnik
# 10.08.2018 ob 08:27
Rudarji in vsi zaposlni tam so bistveno preplacani. Ne nasedajte sindikatom.
Hijena
# 10.08.2018 ob 08:46
@ zozozo
"Kaj je sporno, da moraš v službi opravljat drugo delo, od tistega, ki je tvoj poklic, in za katerega si zaposlen?"
To je v privatnem sektorju stalnica, da te porabijo za vse možno! Ni prav, ampak tako je, tudi sam sem šel skozi to! Ni vse rožnato v življenju!
Kazalo