Zvezdan Martič (levo), Peter Frankl (na sredini) in Igor Vobič (desno) so poskušali odgovoriti na vprašanje, zakaj so vsi mediji šli na internet. Foto: Tjaša Zajc
Zvezdan Martič (levo), Peter Frankl (na sredini) in Igor Vobič (desno) so poskušali odgovoriti na vprašanje, zakaj so vsi mediji šli na internet. Foto: Tjaša Zajc
Jonas Žnidaršič
Jonas je največ nasvetov dal glede snemanja videoposnetkov, pravi, da bi moral imeti novinar kamero ves čas pri sebi. Foto: Tjaša Zajc

Od ponedeljka do četrtka se bosta zvrstili dve okrogli mizi, več predavanj in praktična delavnica, vse pa je namenjeno dodatnemu izobraževanju tistih, ki jih zanima ta veja novinarstva. Delavnica je sicer namenjena le tistim, ki so se nanjo že prijavili, ostalo je odprto za javnost. Vse udeležence je z uvodnim pozdravom nagovorila prodekanja za dodiplomski študij Monika Kalin Golob, potekala pa je že okrogla miza o tem, zakaj so vsi mediji ustanovili spletne strani.

Razlika v delu med spletnimi in drugimi novinarji
Na okrogli mizi so sodelovali Zvezdan Martič z MMC-ja, Peter Frankl s Financ in predstavnik fakultete za družebene vede Igor Vobič, ki o spletnem novinarstvu piše doktorsko disertacijo. Največ so govorili o drugačnosti dela spletnega novinarja v primerjavi z ostalimi novinarji, ki dnevno po navadi pokrivajo le eno temo, o tržni naravnosti medijev, pomembnosti novic in plačevanju teh storitev.

Svoje izkušnje z objavljanjem na spletu je s poslušalci delil tudi Jonas Žnidaršič, delo v spletnih redakcijah pa sta opisala urednik strani vest.si Jani Sever in urednica strani zurnal24.si Milena Kalacun Lapajne.

Delavnica za nabiranje izkušenj
V torek bo okrogla miza, na kateri bodo spletni novinarji udeležencem opisali svoje delo in način pripravljanja novic, sledi pa praktičen del Tedna novinarsta, ko bodo udeleženci predstavili svojo idejo, odšli na teren in pripravili prispevek opremljen tudi z videoposnetkom.