Citat za prebrat
Milan Mandarić. Foto: www.alesfevzer.com

Dodaj v

Milan Mandarić

Predsednik NK Olimpije odkrito o sestavljanju ekipe
7. marec 2018 ob 11:43
Ljubljana - MMC RTV SLO

Težko je ustvariti vrhunski klub za vrh in pri tem ne pripeljati tujcev. V Juventusu je morda en Italijan, v Manchester Cityju sta dva Angleža, v Milanu morda ni niti enega Italijana v prvi enajsterici.

V Olimpijo je treba pripeljati tujce. Tudi Maribor bo moral, če bo želel ostati tu, kjer je. Slovenci so sicer dobri športniki, imamo dober naraščaj, a potrebna je potrpežljivost. Tri leta so premalo, da bi se že lahko borili z njimi za vrh. To je dolgoročen načrt.

Pohvalno je, da NZS spodbuja mladinske pogone, to je prava pot, treba je zagotoviti le še ustrezen način financiranja. Sam sem pa želel biti že prvo leto najboljši, kar je bila pravcata revolucija v nogometu. Tudi drugo leto bi bil prvi, če me športni direktor Stojić ne bi zapeljal in mi naredil nekaj kaosa v moštvu. Za letos pa se vam ni treba bati ...

Predsednik NK Olimpije Milan Mandarić je prepričan, da se vrhunske ekipe ne da ustvariti le z domačimi nogometaši; Večer.

Prijavi napako
Komentarji
Bivši uporabnik
# 07.03.2018 ob 22:41
Hahaha, kakšna primerjava. City, Juventus, Milan primerjati z neko Olimpijo... Naš nogomet bi moral sloneti na dobri nogometni šoli, vzgajanju domačih igralcev in prodajo za naprej (kot to delajo Hrvati recimo in imajo zaradi prodaj kvalitetnih doma vzgojenih nogometašev izjemno reprezentanco), ne pa, da ima vodilno moštvo naše lige v klubu 80% tujcev...
Nomis
# 07.03.2018 ob 22:46
Malo ponesrečena primerjava z Milanom, ki je zelo pomladil ekipo in bo verjetno jutri proti Arsenalu igral z 7 Italijani v prvi postavi.
realist65
# 07.03.2018 ob 21:56
Mogoče ima prav? Bilo kdo igra, Olimpijo je definitivno dvignil iz ponora. Upam, da bo tako dolgo živ, kot je "oni" stari pri formuli 1.
jasej1
# 08.03.2018 ob 09:23
Prodajanje megle. Olimpija je osvojila naslov pred dvema letoma s pretežno slovensko ekipo, Maribor je že večkrat igral LP s pretežno slovensko ekipo. Nihče me ne bo prepričal, da sta Ilić in Kronaveter edina dovolj dobra za tole Olimpijo.
prlek
# 08.03.2018 ob 07:59
Kvalitetni tujci so vedno potrebni in morajo biti dodana vrednost ekipi.
Si pa težko predstavljam, da bi res z vso dušo navijal za slovenski klub, ki bi imel v ekipi skoraj same tujce.
profich
# 07.03.2018 ob 23:50
V Juventusu je morda en Italijan

šarlatan, pojma nima o nogometu zgleda... Buffon, Chiellini, Barzagli, De Sciglio, Sturaro, Bernardeschi.. od teh so vsaj 4je tudi začetna postava, še dva pa pomembna v rotaciji
2px_orbitala
# 08.03.2018 ob 07:55
Težko je ustvariti vrhunski klub za vrh in pri tem ne pripeljati tujcev.

Ja, je težko, ampak ravno zaradi tega je to umetnost! In ravno zaradi tega trenerji služijo ogromne denarje. Noben ni rekel, da mora biti vzgoja domačih nogometašev enostavna!
iluvatar
# 07.03.2018 ob 22:26
En Italian v Juvetu? Ne seri..
zarman
# 08.03.2018 ob 08:42
Gospod Milan Mandarić se zaveda, da z domačimi igralci težje trguješ in težje zaslužiš, kar je edini njegov interes. Sploh pa, vsak ima svoj način.
prlek
# 08.03.2018 ob 08:05
Je pa seveda še en problem z mladimi igralci. Tisti najbolj perspektivni že zelo zgodaj zapustijo Slovenijo.
Vseeno pa mladi igralci v klubih morajo dobiti priložnost, da se lahko razvijejo.
Na začetku sezone so imele lepo kombinacijo mladih in izkušenih Domžale. Ampak zaradi rezultatske krize in prodaje igralcev, so tudi oni pripeljali več starejših igralcev, Kirm, Ibraimi.
slovenc pa pol
# 08.03.2018 ob 00:46
Zgleda,da bomo spet prvaki...Olimpija
DLeagueStar
# 07.03.2018 ob 23:55
@vslivnje

Ja blazno hudo reprezentanco majo hrvati. Najvecji in edini uspeh do sedaj 3. mesto 20 let nazaj prej in potem pa pusiona v skupini ali pa takoj v izlocilnih bojih...

Njihovi najboljsi igralci so vsi sli v tujino ze zgodaj, da ne govorimo o Mamicevih poslih pri tem...

Mandaric ima prav- ali bos razvijal igralce in jih prodajal ali bos pa zmagoval. Oboje skupaj ne gre. Zahovic hoce vse prepricat, da je njihova sola the best in da delajo na razvoju igralcev za prvo ekipo a resnica je, da je njihov najboljsi igralec v zgodovini kluba brazilec, ki je se danes gonilna sila celotne ekipe.

Mladinci niti priblizno niso na nivoju za prvo ligo, kaj sele kaj vec. Ne mecte si peska v oci no, to je resnica.
gispa
# 08.03.2018 ob 13:58
Zakaj ne pripelje Fincev, ki so očitno kar na nivoju?
zarman
# 08.03.2018 ob 09:09
...ja, do neke mere drži dostikrat očitano, da je v Mariboru igralo veliko mladih igralcev, vzgojenih v drugih slovenskih klubskih sredinah, (Domžale, Koper, ...), nikakor pa ne drži, da niso jedro ekipe sestavljali domači igralci. Tudi tujci, ki jih je Maribor imel, praviloma niso prišli in odšli iz kluba. Nenazadnje Maribor v samostojni Sloveniji pomeni vse, kar se je nadpovprečnega v klubskem nogometu dogajalo pri nas. Verjetno ne zato, ker niso znali kadrovati, vendar bolj obratno. Zelo smešno se mi zdi, da lahko že vsakdo podaja kritiko nekomu, ki ga v konkurenčnem klubu "poje za malo malco".
M-filter
# 08.03.2018 ob 07:15
tujci so ok in se strinjam z njim. na dolgi rok seveda. saj se mladi potem učijo od tujcev. tujci ne koncu postanjeo tudi za mlade večji iziiv kot pa domači starejši igralci. napredujejo tako vsi
The Stig
# 08.03.2018 ob 13:39
Gospod Mandarič si trdno prizadeva, da bi bil velik "igralec" v slovenskem nogometu, "a gdje je Slovenščina" To velja tudi za njegovega prvopostavljenega vodjo, g. Biščana,

LOOOL
jaz recimo Zdraharja komaj zastopim. ni dvojine, rodilnika...naprej se mi sploh ne da. Včasih se vprašam, ali ima tri razrede oz. kdo ga je spustil iz šole saj je po zakonu OŠ obvezna
primos
# 08.03.2018 ob 11:47
A Mandaric sploh kaj spremlja nogomet, se mi zdi da ne zna nasteti, iz nobenega iz omenjenih klubov ,vsaj 2-3 nogometasev

In pa kdo je dva krat pripeljal Stojica v klub, kdo bi moral prevzeti vsaj moralno odgovornost

Vedno so krivi drugi
moj komentar
# 08.03.2018 ob 14:03

doubleog
A Biščan že ima licenco za evrospke tekme, a bo spet samo
začasno? Nakladač


Kako lahko nekomu rečeš nakladač, če ne veš ali ima licenco ali ne.
Biščan ima licenco.
Semin
# 08.03.2018 ob 09:07
eno je pripeljati tujce. drugo pa imeti v slovenski ekipi med 30igralci pet slovencev. to pa ni normalno.
panter12
# 08.03.2018 ob 08:28
Stojić ga je zapeljal, stavim da ga bomo v roku 3 let spet videli na neki poziciji
stewie
# 09.03.2018 ob 15:15
Verjetno zato, ker je spomin na Vaaso še precej svež, manj kot leto dni od tega, koliko let pa je že minilo od tiste Kule? Saj res, kje pa je takrat bila Olimpija? Že v tretji medobčinski ligi ali še nižje?

Res čudno, da se navijači Olimpije naslajajo nad visokimi porazi Maribora v LP in pri tem trdijo, kako jih je sram, da nek slovenski klub tako izgublja v LP (ne moreš se naslajati nad nečim, če te je iste stvari sram!), za samo uvrstitev v LP pa trdijo, da je Maribor imel itak najlažje možne nasprotnike na poti to tja, torej v bistvu zanič klube. Sami so pa na glas spodbujali te, "zanič klube", samo da bi Maribor izgubil. Bi morali obenem še poudariti, da pa je Olimpija imela to smolo, da je že na samem začetku naletela na najtežjega možnega nasprotnika, nepremagljive finske ribiče, samo bi to seveda izpadlo preveč sarkastično :))
fc11
# 08.03.2018 ob 18:47
Res da nemores sestaviti mocnega mostva brez tujcev. Ampak ce pripeljes tujca od njega tudi pricakujes neko dodano vrednost ne pa,da odzira prepotrebne minute mladim igralcem,ki veliko prezgodaj odhajajo v tujino in se na naso in njihovo zalost izgubijo v sivem obmocju.
Plus tega pa se prodaja igralce,ki izstopajo eno sezono namesto,da bi se jih zadrzalo in ekipo nekako okrepili ter nekaj dosegli v evropi ne pa,da izpades v 1. krogu
zapotocan
# 08.03.2018 ob 15:02
Izjava lol
Gandhi1
# 07.03.2018 ob 23:57
Gospod predsednik. Mojster vodenja klubov
moj komentar
# 08.03.2018 ob 21:18
Saj ste včeraj lahko na tekmi Olimpija : Aluminij lepo videli razliko med domačimi in tujimi igralci.
Tudi rezultat je bil temu primeren.
JBT
# 08.03.2018 ob 17:33
Stari je malo zabluzil...
gispa
# 08.03.2018 ob 14:07
@The Stig
A je važno koliko šole ima tako imenovani Zdrahar? Kaj pa Katanec? Kaj pa Cesar? Kaj pa skoraj bilokeri fudbaler? Če ga pa ti ne razumeš, pa ne pomeni, da ga ostali tudi ne. Pa še njim dol maha za vaše komentarje.
Mislim halo.. Tu se nekaj obregate ob slovenski jezik, sami pa ne pišete slovnično. Plus to, da s slabim znanjem slovenščine in ostalih osnovnošolskih predmetov služijo veliko več denarja kot povprečen državljan, ki je doštudiran. Da ne omenjam, da fuzbalerji delajo tisto, kar jim je všeč, povprečen doštudiran državljan pa ne.
Sicer hvala bogu, da znajo vsaj žogo brcat. Sam je nisem znal nikoli brcat dovolj dobro za nivo na katerem bi služil denar.
Ne vem zakaj je tako težko pogledat na kakšno stvar z drugega zornega kota.. Ali je pač edini namen, da se pljuva? Ne vem no, od fuzbalerja pa res ne pričakujem, da mi bo slovnico predaval po doseženem zadetku...
moj komentar
# 08.03.2018 ob 14:02
zarman

Ti si pa res smešen.
Kako lahko primerjaš slovenščino nekoga, ki je v Sloveniji več kot 10 let z nekom, ki je v Sloveniji par let ali samo eno leto.
Totalen nesmisel....
The Stig
# 08.03.2018 ob 13:37
se strinjam. najlažje je s tujim denarjem pokupiti, kar ostali ligaši naskavtirajo oz. izšolajo.
Če pa kaj ostane, pa nafilaš NK Jedrski reaktor Satelit...
stewie
# 08.03.2018 ob 09:55
Težko je ustvariti vrhunski klub za vrh in pri tem ne pripeljati tujcev.

A s tem misli na Slovence?
ElTorro
# 08.03.2018 ob 08:57
Tujci bi pri nas morali biti v vlogi dodatka, ne pa osnovna sestavina ekipe.

Maribor je vse svoje uspehe dosegal z ekipo, kjer je bila večina igralcev domačega porekla, tako da je malo smešno poslušati Mandarića glede tega, kaj bo "Maribor moral narediti"
zarman
# 08.03.2018 ob 16:26
...pa nisem slavist, kar se odraža v mojih vpisih, ki niso niti slučajno slovnično popolni. Premnogi športni delavci delajo drugje po svetu, že npr. v Avstriji jim nehote steče jezik. Prepogosto ne samo Nemščina, ampak celo dialekt, tako da so prav "simpatični". V Nemčiji vsi tekoče govorijo Nemško.... Celo Španski, Italijanski in Francoski jezik jim nikoli ne dela prevelikih težav...
zarman
# 08.03.2018 ob 16:05
gispa,
ni govora o denarju. Verjamem pa, da je na tvojem nivoju denar edini vladar, ki obstaja. Mogoče v življenju spoznaš, da ni edina valuta sreče in zadovoljstva denar. Mi pa smo tako ali tako že pregovorno znani, da se znamo prodati, ..., za drobiž. V izraelu npr. ima športnik celo leto čas, da opravi izpit iz njihove materinščine, poznavanja kulture, zgodovine, običajev in vere, drugače mu ne podaljšajo delavne vize in lahko gre s trebuhom za kruhom. Pri nas jih toleriramo nenehno in povsod. Mene to zelo moti, predvsem zato, ker sebe, svoje dežele, kulture in vsega, kar k temu spada ne cenimo prav nič. Naša nacionalna pripadnost je v teh ozirih pri dnu.
The Stig
# 08.03.2018 ob 15:02
jaz sem komentiral bolan komentar in dal repliko.
ampak takoj si vedel, o kom govorim. Kajne?
jaz ne rabim uporabljati zborne slovenščine, ker ne zastopam nikogar in ne nastopam javno in v medijih.
bi pa za razliko od 'slavista' zarmana vseeno izpustil kakšno nepotrebno veliko začetnico. Pa 'vzorni kot' tudi. Ni ravno vzorno...
verbatim989
# 09.03.2018 ob 06:14
Zakaj nekdo spominja Vaaso, glede na to, da je njihova ekipa izgubljala proti raznim Hajdukom iz Kule?
RUBEŽ
# 08.03.2018 ob 22:34
Mandarić, ne s...I. Če ne bi imel NZS za sabo, bi že zdavnaj zapusti Lolimpijo . Ampak roka roko umije.
[MOD]Beslic
# 08.03.2018 ob 16:23
Edina dobra nogometna šola v Sloveniji je v Domžalah, pa te tam je to narejeno zelo amatersko. Olimpija potrebuje močno nogometno šolo z vsemi prepotrebnimi objekti. Mogoče Mandarić ni zainteresiran za to, ker ne misli biti dolgo v Olimpiji, druge razlage nimam.
zamudnik
# 07.03.2018 ob 22:08
Vaasa ...
zarman
# 08.03.2018 ob 10:15
...Jaz bom dal sedaj eno opazko, ki se mi zdi zelo pomembna. Gospod Mandarič si trdno prizadeva, da bi bil velik "igralec" v slovenskem nogometu, "a gdje je Slovenščina" To velja tudi za njegovega prvopostavljenega vodjo, g. Biščana, ki također ne zna baš pričati Slovenski. In da se ne bi ob tej priložnosti spravil le na akterje pri Olimpiji, takšnih osebkov, ki jim tako dosti pomeni slovenski šport je preveliko. Malo kateri pa to zna resnično ceniti. Na drugi strani poglejte Tavareša, ki sicer v svojih izjavah ne briljira, vendar je tako simpatičen, ko se trudi. Po drugi strani imamo Jakova, ki lepše in pravilneje uporablja slovenski jezik, kot velika večina Slovencev. On mora biti preprosto vzgled vsem. Gospod Mandarić pa hoče imati najbolji kljub u slovenski ligi, pa zato treba i kupiti kojeg igrača iz inostranstva. Ob tem pa se pojavlja tudi dober moment. Vsi mladci do dvajset se učijo svjetskog jezika. Iz mojega vzornega kota je to nesprejemljivo, neokusno, nekaj, kar je treba obsoditi. Če želiš delati in ustvarjati v Sloveniji, boš se pač v nekem obdobju primoran naučiti tudi našega jezika.
doubleog
# 08.03.2018 ob 09:25
A Biščan že ima licenco za evrospke tekme, a bo spet samo
začasno? Nakladač
Citat za prebrat
link
Zlatan Ibrahimović
20
11. december 2018 ob 14:02 Zdaj vemo, da je bil Florentino Perez tisti, ki je tekmoval z Lionelom Messijem za zlato žogo, in ne Cristiano Ronaldo.
Več novic ...
Kazalo