Volilna in povolilna oddaja sta dosegli zelo dobro gledanost. Foto: MMC RTV SLO
Volilna in povolilna oddaja sta dosegli zelo dobro gledanost. Foto: MMC RTV SLO
Studio Televizije Slovenija
Za RTV izvaja raziskavo AGB Nielsen Media Research. Vzorec zajema 450 gospodinjstev. Foto: MMC RTV SLO

Televizija Slovenija se lahko pohvali z veliko gledanostjo svojih predvolilnih in volilnih oddaj. Tako je petkovo Soočenje predsednikov strank na prvem programu TV Slovenija spremljalo povprečno 15,6 % ali 285.000 gledalcev, starih nad 10 let, oziroma 43 % vseh gledalcev televizije med oddajo. Nedeljsko oddajo Kako smo volili je gledalo povprečno kar 18,9 % ali 344.700 gledalcev, starih nad 10 let, oziroma 45 % vseh gledalcev televizije med oddajo.

Soočenje predsednikov strank in Kako smo volili sta bili v petek oziroma v nedeljo daleč najbolje gledani oddaji na vseh slovenskih televizijah, oddaja Kako smo volili je med desetimi najbolje gledanimi oddajami TV Slovenija v letošnjem letu. Ponedeljkova Analiza volitev pa je bila najbolje gledana oddaja v svojem časovnem pasu, gledalo jo je namreč povprečno 14,5 % ali 263.800 gledalcev, starih nad 10 let, oziroma 38 % vseh gledalcev televizije med oddajo.

Med kampanjo za letošnje parlamentarne volitve je bila na Radiu in Televiziji Slovenija vrsta posebnih predvolilnih oddaj s soočenji kandidatov, o kampanji in dogajanjih na dan volitev so poročali tudi v dnevnoinformativnih oddajah in pri tem izkoristili mrežo dopisnikov po vsej Sloveniji. Posebne oddaje so pripravljali tudi v obeh regionalnih centrih, v RTV-centru Koper/Capodistria in v RTV-centru Mariboru.

Spremljanju volilnih vsebin je bil namenjen poseben podportal na MMC-jevi spletni strani, prav tako so bile volilne vsebine na voljo na teletekstu.