Britanci radi nakupujejo s svojimi boljšimi polovicami. Foto: EPA
Britanci radi nakupujejo s svojimi boljšimi polovicami. Foto: EPA

Izsledki raziskave britanskega nakupovalnega centra Lakeside, v kateri je sodelovalo 2.000 moških in žensk, starih med 25 in 45, so pokazali, da narašča odstotek moških, ki se odpravijo po nakupih skupaj s svojim dekletom, saj to vidijo kot način, da jih osrečijo in da skupaj preživijo čas.

63 odstotkov moških gre s partnericami enkrat tedensko po trgovinah, moški pa naj bi 26 ur letno preživeli pred kabinami. Z anketo so želeli odkriti, kako se moški počutijo, ko morajo po trgovinah skupaj s svojo partnerico.

Kar 46 odstotkov moških je odgovorilo, da na tihem uživajo v nakupovanju, drugih 46 odstotkov pa je priznalo, da so se sami javili za "nakupovalnega spremljevalca", saj želijo osrečiti svojo partnerico in z njo preživeti nekaj časa. Oba podatka tako rušita tradicionalno podobo moških, ki jih ženske kljub nasprotovanju zvlečejo v trgovine.

In kaj moški najraje počnejo, medtem ko čakajo pred kabinami? Raziskava je pokazala, da sta najpogostejši stvari, s katerimi se moški zamotijo med čakanjem, preverjanje nogometnih rezultatov na mobilnem telefonu (47 odstotkov) in brskanje po Facebooku (44 odstotkov).