Na Archieja je pazila Harryjeva tašča Doria. Foto: AP
Na Archieja je pazila Harryjeva tašča Doria. Foto: AP

Par je že valentinovo preživel doma, takrat sicer v Vancouvru, kjer je princ Harry pripravil romantično večerjo za svojo ženo. Po navedbah ameriške revije je bilo podobno tudi tokrat. Zakonca sta preživela umirjen dan skupaj s svojim 14-mesečnim sinom, zvečer pa Archieja predala babici Dorii, da bi se lahko posvetila izključno drug drugemu. "Harry je Meghan skuhal večerjo s tremi hodi, pred tem pa mu je Doria pomagala pri pripravi. Od poroke je precej napredoval v kuhi,” je povedal vir za revijo.

35-letnik naj bi Meghan presenetil tudi s premišljenimi darili, in sicer z ogrlico, ki jo je oblikoval, in uokvirjeno skupno fotografijo.

Čeprav je par praznoval v Los Angelesu, so se pojavila namigovanja, da sta v tem času dopustovala na hrvaški obali. Brač velja za priljubljeno lokacijo med zvezdniki, saj omogoča veliko tajnost, otok ima namreč svoje letališče. Letošnje poletje naj bi tam preživljala George Clooney in njegova Amal, po poročanju nekaterih medijev pa naj bi se zakoncema pridružila tudi Harry in Meghan.

Zavzemata se za preoblikovanje družbenih omrežij

Znano je, da je v mestu angelov izjemno težko kar koli početi, ne da bi te opazili fotografi. Harry in Meghan si želita več zasebnosti, zato na družbenih omrežjih tudi ne objavljata veliko fotografij, zavzemata pa se tudi za uveljavitev določenih sprememb na področju spletnih platform. Harry opozarja, da poleg lepih fotografij, zabavnih vsebin in opomnikov za rojstne dni družbena omrežja zbirajo osebne podatke. "Vsakič ko naredite klik, izvejo več o vas. Z našimi informacijami in zasebnimi podatki trgujejo za oglaševalski prostor," je besede Harryja povzel NBC News. "Cena, ki jo vsi plačujemo, je veliko višja, kot se zdi na prvi pogled. Medtem ko smo običajno potrošniki, ki kupujemo izdelek, smo v tem nenehno spreminjajočem se digitalnem svetu izdelek."

Idejo o prenovi spletnega sveta je razvil Harry. Želi si, da bi lastniki družbenih omrežij oblikovali nove standarde za spoprijemanje s sovražnim govorom in spremenili način sodelovanja s potrošniki. K sodelovanju poziva tudi večje korporacije in podjetja.